ovistestistä kysymys

Kyllähän mä tämän olen kuullut ja tietääkin pitäis, mutta vääntäkäähän nyt kuitenkin rautalangasta, miten se meni, eli eilen kp14 oli ovistestissä tasapaksut viivat (mammaksin puikko), tänään ei ollut kuin hyvin haalea testiviiva, eli onko ovis siis ollut eilen vai tänään, tai siis, kun olen menossa suunnitelmien mukaan ekaan inssiin ensi kuussa, niin soitanko ajan sinä päivänä, kun viivat on tasapaksut, vai? Tietty soitan heti, kun kierto alkaa ja varmaan osuu ultraus ennen pääsiäistä ja siellä saadaan ehkä osviittaa, miten ovis on tulossa.

Inssi tullaan tekemään luonnolliseen kiertoon ilman lääkkeitä ja siis ekaa kertaa ikinä :/
 
No, se ovistesti näyttää sen LH-huipun, sen jälkeen tulee ovis...Tutki siitä pakkauksesta, mitä siinä sanotaan tuntimääristä! Itse en muista. Mutta nyt sulla olisi vielä otolliset ajat! :xmas:
 
Kiitti, niin mä sen olinkin ymmärtävinäni, mutta piti saada se rautalangasta väännettynä :saint: Joskus vaan tarvii "kuulla" asiat toisen "sanomana".
Otolliset ajat mulla on vasta ens kuussa tähän aikaan, kun inssi tehdään luovutetuilla siittiöillä ;), nyt ei autra, vaikka miehelle tekisin mitä, siks näitä oviksia ei ole tullut seurattuakaan.
 

Yhteistyössä