Ovistestistä ja PARHAASTA ajankohdasta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uunotar

Vieras
Voi kertokaa mulle. Eilen tuli ovistestiin vahva testiviiva, ihan samanvahvuinen kuin kontrolliviivakin.
No, ei tehty mitään asian hyväksi. Ajattelin, että tänään tulisi vielä vahvempi viiva. Vaan ei tullut!!
Liki näkymätön testiviiva vaan tänään tuli.
Eli kysyisin, onko mitään mahdollisuutta tänään enää pelastaa tilannetta, jos alkais vielä "tositouhuihin".

Meillä on melkein ongelmana tuo "touhujen" aikaiseksi saanti. Jo useamman kuun ajan on käynyt niin, että kun kerron ovistikun näyttävän plussaa, miestä ei huvita sitten millään. Muina aikoina sitten kuitenkin ihan normaalista. Ei kuulemma ole napin painalluksesta toimiva... Itse olisin valmis ihan tikkujen mukaan petiin pomppimaan, jos sillä saisi edistystä vauva-asiaan, vaikkei aina niin huvittaisikaan. Tässä kuussa olen pitänyt tikutukset omana tietonani, mutta kyllähän se mieskin suurin piirtein tietää missä kuun vaiheessa ollaan menossa... Ymmärrän toki, että fiiliksethän siinä menee, kun täytyy tikun mukaan toimia, mutta silti miehen ehdottomuus harmittaa (eli se, että touhutaan vain jos on just oikee fiilis). Kinkkinen on ihmismieli ja tätäkin olen surrut. :/

Meillä vähän samaa ongelmaa kuin simpulalla. Tosin en ole kertonut miehelle mitään tikutuksista... Mutta nyt sain osuman oikeaan aikaan, siis jos ei ollut vielä liian myöhäistä laittaa tilausta sisään... No, nähdään parin viikon päästä onko tilaus vastaanotettu. Kuulemisiin!!!

Ihanaa kuulla, että muillakin on tällaisia pulmia! Me ollaan vasta ihan tämän projektin alussa, mutta silti miestä on ollut vaikea saada oikeaan aikaan sänkypuuhiin. Luulin oviksen tapahtuvan viime viikonloppuna ja silloin kyllä oltiin aktiivisia, mutta sitten ovisplussa tulikin vasta maanantai-iltana ja en sitten saanut miestä mukaan touhuihin kuin vasta eilen.. No, onhan tässä mahdollisuuksia, mutta vähän huolestuttaa miten asiat sujuu jatkossa. Ja itseä harmittaa kamalasti, kun "oikea aika" menee ohitse. Ymmärrän kyllä, että tikun mukaan pomppiminen ei ole ehkä kaikkein kiihottavinta, mutta ajoitus pitäisi kuitenkin saada kohdalleen. Pitänee keksiä jotain uusia keinoja, mielikuvitus joutuu koville :)

Yhteistyössä