Ovistestin tulkinnasta! (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miii-miii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm, outoa. Mulla on nyt menossa jo kp 18 ja laskurin mukaan oviksen olisi pitänyt olla kp 16, mutta siihen en luota yhtään.

Mikähän haamu tuo sitten lie..? :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 22:23 Miii-miii kirjoitti:
Onko tuo mielestänne jo selvä haamuviiva? Eli oisko ovis tulossa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=519662.jpg

Mulla oli tommosia samanlaisia tikkuja myös käytössä. Kertaakaan en saanut yhtä tummia viivoja, mutta ovulaatio tapahtui silti ja raskaaksi tulin. Nyt yritys käyntiin, zemppiä =)

Mulla oli tuollainen kp 12 ja vahvistui päivä päivältä sitten vahvemmaksi kunnes kp 15 oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Käytin RFSU:n tikkuja. Eli nyt vaan toimintaa säännöllisesti ja tikuttelepa vielä niin saat sen varman vahvan!

Mäkin suosittelen sua jatkamaan tikuttelua ainakin vielä pari päivää...ehkä kierto on vaan jostain syystä vähän pidempi ja ovis on vasta tuloillaan. Mulla ainakin noi Mammaksin tikut näytti tollasta pari päivää ennen kuin kunnon viiva pärähti tikkuun. Ja siitä kierosta aikoinaan raskauduinkin :heart: .
Tsemppiä :flower: !

Kiitos viesteistänne! :)

Tänään sain jo vahvemman viivan ovistestiin, kuin tuo eilinen viiva. Toivotaan, että huomenissa viivat on jo tasavahvuiset :D

Myöhäinen ovis näyttää tulevan... Kp 19 menossa.

Mulla viiva ei juurikaan vahvistunut, mutta olen melkoisen varma, että ovis tapahtui. Tikut näyttävät hyvin samanlaisilta kuin mitä mulla on. Ovis oli 2-3 päivää myöhemmin kuin mitä laskuri näytti. Jännä nähdä mitä ajankohdan muutos on tuottanut...

Pöh, eipä näyttäny viiva vahvistuvan enää. Eilen tuli hailakampi haamu (tosin virtsa ei kerennyt olla kahta tuntia rakossa) ja tänään (virtsa tasan kaks tuntia rakossa) tuli kanssa haaleampi viiva kuin sillon kp 19.

Semmosen asian luin tuosta yhdestä ketjusta kans, että sen testin pitäisi antaa olla vähän aikaa siinä virtsassa, eikä ottaa heti pois kun kastaa. Mä tein just noin, että kastoin vaan nopeeta ja otin heti pois :\| Eli saattoikohan se siis vaikuttaa, että kp 19 viiva ei ollu ihan tasavahvuinen, vaikka luultavasti ois pitänyt? Tosiaan, ovislimojakin oon huomannut =)

Lasken nyt sen varaan, että ovishuippu oli kp 19.

Yhteistyössä