Ovistestin viivat+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi30

Jäsen
04.01.2008
197
0
16
Heippa!

Kaipaisin kokemuksia ovistestien tulkinnasta.

Olen ekoja kertoja nyt tikutellut ovista liuskatesteillä. Minulla on melko pitkä kierto (35-42), joten on vaikeaa yrittää määrittää oikeaa testailuaikaa. Siksipä olenkin tikutellut kp12 lähtien, nyt menossa kp24. Aluksi testiviiva oli hyvin hailakka, nyt parina viimeisenä päivänä se on ollut kontrolliviivaa ohuempi, mutta väriltään tummempi. Onkohan kyseessä ovis? Oireita ei juuri ole lukuunottamatta alavatsan pientä nipistelyä.

Onko teillä oviksen lähestyessä testiviiva tummunut vähitellen? Eli voiko tuosta testiviivan tummumisesta päätellä, että ovis olisi tulossa?

On kyllä haastavaa tuo ovistestien viivojen tulkinta... Milloin viiva on oikeasti tarpeeksi vahva, jotta sen voi tulkita plussaksi?

Onko kokemuksia Clearbluen digitestistä? Olisikohan se luotettavampi?

Vauvahaaveilumme alkoi 25.7.-08, kun kierukka(hormoni) otettiin pois!
Sitten hankin clearbluen digitaalisen mittarin. Ainakin yhdessä kierrossa siihen tuli se sarvi kahtena aamuna ja touhuilimme sen mukaan, mutta ei apua, menkat alkoivat, ja tämän jälkeenkin vaikka sarvi ja touhuilua, ei tulosta. Sitten tilasin lisäksi babyplussan ovulaatio- ja raskaustestit! Tulosta alkoi syntyä! :D Eli kun viiva ensin hailakka testissä, tiesin, että ovulaatio oli lähestymässä, paljon "pupuilua" ja kolmantena aamuna minulle tuli vahvempi viiva kuin kontrolliviiva, eli silloin ovis? ja digitaaliseen myös samana aamuna sarvi, ja uskon että tällä kertaa nimenomaan auttoivat ennakoivat pupuilut, koska raskauduin! :heart:

Nyt rv siis 11+5 :heart: maanantaina npultra!

Eli lopuksi olen sitä mieltä, että "pupuilut" pitää ajoittaa jo ennen ovulaation tummaa plussaa, näin siis ainakin meillä!

Onnea kaikille matkaan! :hug:

Yhteistyössä