Ovistestiasiantuntijat!!!! (Sisältää kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekakertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekakertalainen

Vieras
Tein ovulan merkkisellä elämäni ensimmäisen testin. Ymmärrän miten toimii mutta silti ihmetyttää.. Tähän kuuluu siis tulla kaksi viivaa,ja kun tummuu niin ovis on tulossa.
Nyt on menossa kiertopäivä 9.
Miten tulkitsisit tämän? Onko vielä liian vaalea?

http://www.aijaa.com/v.php?i=2418978.jpg

On aika vaalea..
Ohjeen mukaan sen kuuluu olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolli- mulla meni aina kontrollia tummemmaksi.
Mun gyne sanoi ettei ovistesti välttämättä kerro oviksesta mitään- se kertoo vain sen että hormonia on riittävästi irrottamaan munasolun :/
Hän sanoi hyvän raskautumisvinkin: seksiä 2-3vrk:n välein :whistle: :p

Riippuu varmaan testimerkistä ja testaajasta. Mä olen testaillut ovista kolmessa kierrossa, ja suurin piirtein tuollainen viiva on ollut vahvin, mitä olen koskaan saanut. Sen jälkeen tulos on alkanut heiketä. Heikosta viivasta huolimatta luulen, että ovis on tapahtunut, koska mulla on aina ollut oviskivut sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.

Viiva näyttää minusta niin vahvalta, että testaisin alle vuorokauden sisään uudestaan. LH-huippuhan voi joillain olla niin lyhyt, ettei sitä saa bongattua ollenkaan, jos testailee vain kerran vuorokaudessa. Ja joka tapauksessa vois olla aiheellista laittaa simpat liikkeelle, jos lasta mielitte.

Varmaan vasta sitten tiedät, kun olet testaillut muutaman kerran, mitä tuon vahvuinen viiva sun kohdalla tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmaskertalainen:
Riippuu varmaan testimerkistä ja testaajasta. Mä olen testaillut ovista kolmessa kierrossa, ja suurin piirtein tuollainen viiva on ollut vahvin, mitä olen koskaan saanut. Sen jälkeen tulos on alkanut heiketä. Heikosta viivasta huolimatta luulen, että ovis on tapahtunut, koska mulla on aina ollut oviskivut sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.

Viiva näyttää minusta niin vahvalta, että testaisin alle vuorokauden sisään uudestaan. LH-huippuhan voi joillain olla niin lyhyt, ettei sitä saa bongattua ollenkaan, jos testailee vain kerran vuorokaudessa. Ja joka tapauksessa vois olla aiheellista laittaa simpat liikkeelle, jos lasta mielitte.

Varmaan vasta sitten tiedät, kun olet testaillut muutaman kerran, mitä tuon vahvuinen viiva sun kohdalla tarkoittaa.

Kiitos sinulle ja kaikille muille!
En olisi ikinä uskonut että oikeasti pissaan johonkin tikkuun ja vielä laitan siitä kuvan tänne..! Kaikkeen sitä ihminen sortuu kun lasta yritää..

Yhteistyössä