M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vitsit. Mä alan olla jo liian isojen lasten äiti kun mulle tuli r-testistä mieleen ekana puheterapeutti. Ihmettelin kyllä miten ne voi nähdä...
Mutta selvä haamu tuossa! Onnea! =)
Sama homma täällä![]()
Mutta minäkin tosiaan haamun näen.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vitsit. Mä alan olla jo liian isojen lasten äiti kun mulle tuli r-testistä mieleen ekana puheterapeutti. Ihmettelin kyllä miten ne voi nähdä...
Mutta selvä haamu tuossa! Onnea! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:Selvä nega. Kannattaa siis tehdä uusi testi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:Selvä nega. Kannattaa siis tehdä uusi testi
Täh, ootko sokea? Tuohan ihan selvä haamuplussa!
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:Selvä nega. Kannattaa siis tehdä uusi testi
Täh, ootko sokea? Tuohan ihan selvä haamuplussa!
selvä plussa?????? ei ole selvää nähnytkään!!!!! negaksi vielä laittasin.
säälittävä "viiva" jos siinä mitään on... täytyy olla tosi aikasin testattu tai liika vähä hormonia syystä tai toisesta.
haamu... huoh.... haamujen haamu....
käsittämätöntä ettei voi testata tarpeeksi myöhään. jos olis selvä plussa niin miksi kysyä täällä????
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nyt ku pystyis salassa pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs toinen vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Nyt ku pystyis salassa pitää![]()
Tuttu tunne!Onnea!
Milloin on LA?
Alkuperäinen kirjoittaja anu:teitkö uuden testin? vahvempi viiva?