Ovistesti raskautta näyttänyt!!!???

Mulla on kp 24/26 menossa ja toissailtana huvikseen tein ovistestin ja selkeä plussa tuli siihen!!!! Että mietin vaan oonkohan raskaana...oireitakin on, mutta niihin en luota....raskaustesti aamulla nöytti negaa, mutta eipä ole kierti vielä lopuillaankaan...

Minulla oikea ovis kp 13/30 ja kp 21/30 alkaen viivat alkoivat päivittäin vahvistua ovistestissä, kp 24/30 myös raskaustestissä haamu. Kp 26/30 ovistestissä viiva paksumpi kuin kontrolliviiva ja raskaustestissä myös plussaa ja raskaana ollaan :heart:

rva ja Tiuhti-Viuhti :heart:

Mulla kyllä ovistestissä oli viiva, mutta ei läheskään kontrolliviivan vahvuinen ja raskaustesti näytti plussaa. Myöhemmin kokeilin huvikseni, n. viikon kuluttua ja silloin kyllä tuli oikein jättiläisviiva! Mutta siis raskaustesti näytti ennen kuin ovistesti.

luru lude: muistaakeni testailin n. viikko oviksen jälkeen vielä ovisplussan. mut en testannu nyt ovistestillä ku raskauduin. voihan olla että se olis näyttäny plussaa tässäkin kierrossa missä raskuduin jos oisin testannu. onnea testaukseen!! :heart:

Heippa, nostelen samalla tätä ketjua B)

Mitenkä on teillä käynyt??

Itse muistan kuulleeni, että ennen kuukautisia voi ovistesti näyttää plussaa myös sen takia, että juuri ennen kuukautisia usein on jonkinmoinen LH-hormooni huippu... ??? Osaako joku vahvistaa ko. tiedon todeksi??

muusta en tiiä ko siittä et ovistikkuun tuli haalea haamu ja siittä muutama pvä ni menkat alkoi eli ainaski menkat nostaa sitä arvoa ni tulee viivoja ovistesteihinki.. mut otetaa tää viesti vaiks nostona ko mie mittää tiä :D

Minä testasin vahingossa ovistestillä plussan muistaakseni kp35. Testiviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva mutta kuitenkin plussa oli ihan selkeä. Torstaina testasin sitten raskaustestillä todella selkeän plussan ja kokeilin ihan huvikseni myös ovistestillä ja sain selkeän plussan! Tällä kertaa kuitenkin testiviiva oli voimakkaampi kuin kontrolliviiva! :D

Ovisplussan tikutin kp 14. Kunnes taas kp 23 ja 24 ovisplussa...
Kp 27 raskaustesti nega. Tänään kp 29(27-28) ja menkkoja odotan. Ihmettelen minäkin, mistä ihmeestä ovistestillä plussan sain. Ehkä se selviä aikanaan :headwall:

Khimaira
Mulla tuli ovistestiin neljänä päivänä putkeen vahva plussa. Eipä mennyt kauan kun menkat alkoivat..Että ei ainakaan mulle näyttänyt raskautta...Ellei ollut varhainen km... :/

Yhteistyössä