Ovista testaavat,oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvi79

Vieras
Olen lukenut vaikka mitä kirjoituksia täällä ja muuallakin... Ovis tuntuu olevan ihan yksinkertainen juttu, ja nyt kuitenkin omalla kohdallani olen ihan ymmyrkäisenä...

Kysynkin teiltä, jotka tikuttelette ovista...

Mitä ovisoireita olette mahdollisesti huomanneet juuri silloin kun ovistesti näyttää plussaa?

Minulla kun on nyt ollut niin, että ti kp10 bongasin hieman limaa, kp11 hieman enemmän ja lisäksi alavatsassa oli lieviä tuntemuksia. Kp12 limaa oli enemmän ja mielestäni oli ihan selvät ovisoireet myös alavatsan puolella. Kuitenkin eilen kp 13 limaa oli edelleen, ehkä aavistuksen vähemmän kuin toissa päivänä, mutta alavatsa oli sitäkin tunteikkaampi...vihloi, ""poltteli"" ja oli muutenkin outo. Olinkin ihan varma, että eilen (kp13) se nyt sitten oli se ovis. Mutta nyt taas tänä aamuna oli limat havaittavissa (ei mitään hirveitä määriä, vähemmän kuin kp 12, mutta selvästi kuitenkin)....

Milloinkohan se ovis sitten oikein on? Kiertoni on yleensä 28pvä, mutta muutamalla päivällä saattaa joskus heittää.

Jostain luin, että limat loppuvat tyystin heti kun ovis on tapahtunut... Käykö teillä niin? Eikö minulla ole sitten vieläkään ollut ovista?

Kiitos kovasti avusta!

Suosittelen kanssa niitä tikkuja, tai sitten luonnonmenetelmää eli silloin kun naitattaa, niin silloin on ovis. Luonto on ihmeellinen, se kun on järjestänyt niin, että ovulaation aikaan nainen on erityisen halukas.

Yhteistyössä