Laiska/hidas ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wiia

Uusi jäsen
16.07.2007
17
1
1
Hei!

Olen aika aloittelija näissä oviksenbongailuissa, mutta minua on kovasti ihmetyttänyt tämä meneillään oleva kiertoni...

Kiertoni on yleensä aika tarkalleen sen 28 päivää. Kp13 limat muuttui selvästi ovismaiseksi ja kp 14 tuli jopa sellainen limatulppa. Limoja riitti jonnekkin kp 17 asti. Muita oireita ei ollut vielä silloin, kunnes kp 20 ja 21 tuntui selvää jomotusta vasemmalla puolella. Lämmöt kuitenkin nousivat n.0,5 astetta vasta kp24! Niin ja ovista tikuttelin kp 10-17 enkä saanut plussaa.

Eli mielestäni nuo on ihan selviä ovisoireita kaikki, mutta miten ihmeessä ne voi tapahtua noin pitkän ajan sisällä?

Olen joskus kuullut termin laiska ovis/laiskat munasarjat (en tiedä onko sama asia).

Olisiko jollain kokemusta asiasta? Pystyykö esim. tällaisesta kierrosta raskautumaan vai tarviiko jotain hoitoja?

heipsan :wave: mä kerron nyt sulle miten mä ajattelisin et toi sun ovis on menny..en kyl todellakaan oo mikään alan ammattilainen, mut omalla kokemuksella. =) eli limathan alkaa muuttua n. 5-6pv. ennen ovista. sitten voi tulla limatulppa kun ovis alkaa lähestyä. toisilla limoja voi tulla pidemmänkin aikaa mutta yleensä viimeinen limapv. on ovispäivä.(eli sulla se kp16-17) eli ihan norm. aikaan. jomotus sulla voi olla oviksen jälkeisestä (muistaakseni) keltarauhashormonista.( tai joku hormoni joka jomotuksen aiheuttaa, kertokaa joku mikä se on) muistaakseni pesun sivuilla sanottiin että lämmöt nousee oviksen jälkeen muutaman päivän päästä, mutta toi lämmön mittaaminen on tosi häiriöaltis menetelmä. siihen en osaa sanoa mitään voiko noin myöhään enää raskautua..