Ovisoireista jälleen kerran

Minulla on kierto 30-33 päivää,laskureiden mukaan oviksen pitäisi tulla noin kp17-21. Tänään on kp12 ja tuntuu ihmeellisiä vihlaisuja munasarjojen kohdalla,vähän limaakin tuli. Ostin clearbluen digitaalisen ovistestin mutta en haluaisi vielä tuhlata sitä. Aloitan vasta kp17 testaamisen. Toki yritystä on jo nyt..

Miten muilla? Tuntuuko teillä aina pitkin kiertoa vihlaisuja ja muuta ENNEN ovulaatiota?

Ja vielä ovulaatiovuodoista,joskus tulee pientä vuotoa pitkin päivää jo kp12/13 ja silti kierto voi olla 33 päivää pitkä. Vuoto ei siis johdu tapahtuneesta oviksesta. Lääkäri puhui että ovulaatiovuoto tulee aina oviksen tapahduttua. Minulla on kai vain limakalvot huonossa kunnossa.
 
Mulla on ovislimat hyvin vähäisiä, ja nekin tulee monta päivää ennen ovista. Niinkin voi olla!

Mä tein silleen ovistestien kanssa, että käytin niitä tosi halpoja tarkistamaan ettei ovis ole vielä. Sitten kun se läheni halppistestien mukaan, siirryin pariksi päiväksi kalliimpiin.

Toisaalta ultran mukaan olen nyt rv 8+2, ja siitä laskettuna hedelmöitysajankohtana ovistestit oli negoja. Joten ota tästä nyt sitten selvää.

Tärppionnea neloselle. :heart:
 
Ezmeralda Mulla sama juttu kun sulla, siis kp 30, nyt tosin toka kierto km:n jälkeen, niin en tiedä jääkö tuo kierto tollaiseksi, laskin siis noi kp:t km-vuodosta. Eli mulla alkoi myös noi munasarjakivut tosin jo kp 12, ja limoissa olin heti vuodon jälkeen (mulla noi kivut on tullut nyt 3 kertaa, ja aina samoihin aikoihin), yhdistän ne kuitenkin ovikseen.....sitä olenkin miettinyt et misä vaiheessa se munasolun irtoominen tapahtuu?! Tikuttanut en oo, enkä kyllä meinaakaan...tunnepohjalla mennään!! Mukavaa, kun löytyy kohtalotovereita, olenki jo miettinyt näitä kipujani! Niin ja mulla nuo kivut kestää 4-6 pvä!!!
 
Oviskivut alkaa muutama päivä ennen ovista, kai se voi olla vähän yksilöllistä. Mutta ovis ei kuitenkaan ole silloin, kun ekat tuntemukset tulee. Mulla on varsinaisen oviksen aikaan maha aivan turvoksissa, joten siitä tiedän, että ovis on "vasta" sitten.
 

Yhteistyössä