Ovis asiaa, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Nyt tulee kauhee litania taustaa ennenkä pääsen oikeaan asiaani :) Eli kuumeilu kova mut kierto hukassa. Nuorimmainen reilun vuoden ja yhdet "oikeat" menkat tullut sit pillerien jälkeen jolloin aluks vuodin koko ajan ja sit en ollenkaan. Nää ns oikeatkin hitusen epäilyttää kun tais olla keskenmeno/kemiallinen silloin. Sain kahteen eri merkkiseen testiin haaleat haamut muutaman päivän sisällä. Viikko tästä alkoi vuoto ja heti jumalaton kipu johon auttoi jotenkin 2x600 burana. Tiiä sit oliko mitä mut ton ekan vuoto päivän laskin kp 1:ski. Eka kierto oli sit 36 päivää mikä aika normaalia mulle kun kierrot olleet 30-36 (jopa 14-70 päivääkin). Eli näin ollenhan ovulaatio olisi 14 päivää ENNEN kuukautisien alkua, eikö? No mitäs nämä oireet sit on!
Kp 14 tuli illasta pikkareihin hyvin haalea verta/limaa samoin pyyhittäessä. Luulin et taas alkaa menkat mut eipä sitä yön aikana ollu tullu. Illalla oli myös kova nipistys vasemmalla munasarjoissa. Eilen eli kp 15 mua palelsi ihan sikana ja lämmöt oli 37 mikä mulle tosi paljon kun normaali huitelee 36 nurkilla. Alakerta tuntunut kauheen avoimelta *nolo*. Eilen illalla hommailtiin mut menikö liian myöhäseks jos mulla oli ovis nyt vai mitä nää oireet nyt on? Pitäskö mun menkkojen alkaa sit ~14 päivän päästä eli kierto noin 28 päivää?!
Mä en jaksas rueta tikuttaa ovista kun kierrot ihan pyllyllään mut mä haluun raskaaksi :D

Vastaampa,että parhaiten raskautuu,kun lakkaa miettimästä oviksia yms...
Mulle kävi,niin kun pikkukakkosta yritettiin,sitten tärppäs,kun en stressannut koko asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Vastaampa,että parhaiten raskautuu,kun lakkaa miettimästä oviksia yms...
Mulle kävi,niin kun pikkukakkosta yritettiin,sitten tärppäs,kun en stressannut koko asiaa.

Niin näinhän se on
*syvä huokaus*
Mut kun se on nii-in jännittävää ja tuskaista arvailla et oisko, oisko ;)

Yhteistyössä