Yhyy :( (raskaaksitulo asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haave

Vieras
Aloin ekaa kertaa testaa ovista kp 12 ja sain hailakan viivan. Kp 14-17 sain aikalailla samanpaksuista kuin kontrolliviiva. Lopetin kun tympäs... Sit päähänpistosta testasin kp 20 ja vahva viiva kuten aiemminkin. Tänään kp 21 enää hailakka haamu. Eli ovis taiskin olla eilen. Mitä mahkuja raskautua kun hommailtiin kp 16/17 yöllä? Nyt tulee sellaista maitomaista limaa pyyhkiessä muuten tunne et housut kastuu kohta mut ei ne kastu. Syön myös ekaa kiertoa klomeja.
Joskus aiemmin mun normikierto oli 32-36 mut nyt viime synnytyksen jälkeen olleet luokkaa 43-50 :(

Kannattaa ottaa huomioon, että joillain meistä "viallisista" (itse kuulun näihin) ovistesti näyttää aina positiivista tai ainakin pari vkoa kuukaudesta.. jos sattuu omistamaan pcon. Mulle ei toimi kuin vain ja ainoastaan apteekin digitaalinen ovistesti.. ja kolme vuotta tätä kaikkea takana, että kokeiltu on.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja tasan ei käy onnen lahjat:
Mä tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä koko ajan, nyt sitten raskauden keskeytykseen menossa...

Ja tänne ajattelit sen lohdutukseksi kertoa? Äly hoi, älä jätä! :/

Ap, älä välitä.. keskeytys on näille aivoinvalideille laissa määrätty toimenpide :)

Alkuperäinen kirjoittaja ella:
Kannattaa ottaa huomioon, että joillain meistä "viallisista" (itse kuulun näihin) ovistesti näyttää aina positiivista tai ainakin pari vkoa kuukaudesta.. jos sattuu omistamaan pcon. Mulle ei toimi kuin vain ja ainoastaan apteekin digitaalinen ovistesti.. ja kolme vuotta tätä kaikkea takana, että kokeiltu on.

Minulla on pco ja siks mietin kyl tota ovistulosta...Kymmenen testiä olen tehnyt ja yksikään ei täysin nega ole ollut. Keljuttaa! Mä jotenkin niin toivoin tärppiä tästä kierrosta. Kolmatta kuumeillaan. Kaksi saanut alkunta teroilla ja metuilla. Nyt siis lisänä klomit vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Mä tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä koko ajan, nyt sitten raskauden keskeytykseen menossa...

Tämä oli kyllä julma ja tarpeeton kommentti.

Ei ole minusta julmasti sanottu, tosi elämää ja elämä on välillä julmaa...

Alkuperäinen kirjoittaja tasan ei käy..:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Tämä oli kyllä julma ja tarpeeton kommentti.

Ei ole minusta julmasti sanottu, tosi elämää ja elämä on välillä julmaa...

No mut kannattaa silti miettiä, et missä ja millon asioistaan kertoo :kieh:

Mulla itselläni taannoin clomit sotki oviksen ihan kokonaan. Söin vain kolme kiertoa, joten en tiedä, olisiko se asettunut siitä. Tai clomeja ei kai yleensä syödäkään kovin monta kiertoa...?

Muttta siis tosiaan, parin vuorokauden sisällä on se hedelmällisin ajanjakso.

Toivottavasti ensi kierrolla tärppää, jos ei vielä. (Me siirryttiin inseminaatioon, mikä kannatti. :))

Yhteistyössä