Oviksesta taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Tietäisiköhän joku...
Kiertoni on yleensä 32 pvää, ja tässä kierrossa bongasin selvät ovislimat kp15 ja 16. Kuitenkin kaikki laskurit kertoo mulle oviksen todnäk sijoittuvan kp20 vaiheille. Nyt menossa kp31 eikä menkkoja ole vielä näkynyt. Voiko siis olla mahdollista, että limat tulevat noinkin paljon eri aikaan kun todellinen ovis?? En ole käyttänyt ovistikkuja. (tarpeellista varmaan olis)

Heipa!Mulla tuli viime kierrossa ovislimat kp14,15 ja 19. Ja sitten tikkujen mukaan ovis oli vasta kp20. Eli kyllä ne tulee aika paljon aikaisemmin! Kannattaa tilata ovistikkuja, niillä on kaikista helpoin se bongata, tai sitten harrastaa seksiä joka toinen päivä esim. kp14-22 jolloin siittiöitä on aivan ""saatavilla"" ;-)
Plussaonnea!

Anteeksi että tungen tähän ketjuun kysymyksineni, mutta olen aiheesta liiankin kiinnostunut :) Eli tiedättekö millä tavalla kohdunnapukka käyttäytyy oviksen aikoihin? Ilmeisesti tuntuu pehmeämmältä kuin tavallisesti, mutta onko se matalalla vai korkealla vai miten? Mulla on nyt tosi matalalla, mutta ainakaan eilen ei tullut ovistestiin plussaa. Olisko se ovis kuitenkin lähimailla?

Kondunnapukka on oviksen aikaan pehmeämpi kuin muuten. En tiedä siitä laskeutumisesta mitään mutta ainakin se on vaikeammin tunnisteltavissa koska se on pehmeämpi.

Kiitokset kommenteista!
Oon myös miettinyt, että vaikka bongaa limat, niin voiko olla ettei ovista siltikään tapahdu? Hohhoijaa, onpas tää aikamoista salapoliisityötä...

Yhteistyössä