Oviksen puute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa

Vieras
Terve,

Kokeilin ensimmäistä kertaa ovistestejä ja nyt jo 8 päivää testailen eikä kahta viivaa ole ilmestynyt tikkuun. Nyt menossa kp 22/32, aamuisin olen suurimmaksi osaksi testannut. Missäköhän vika? Vaikuttaa runsas veden juominen testitulokseen? Entä testaatteko kerran päivässä vai useammin. Nyt tuntuu että tämän kierron ovis on jo mennyt, en huomaa ovista omasta kropastani muutoin kun testaamalla, enkä näköjään silläkään... Pari tikkua vielä on ja ne nyt ajattelin vielä käyttää. Voiko olla että ovulaatiota ei ole tapahtunut lainkaan?

joka kierrossa ei ovulaatioita välttämättä tapahdu lainkaan. Onko sulla ollut mitään ovisoireita, esim. alavatsan nippailuja, lisääntynyttä valkovuotoa? Kaikilla ne ovistestit ei näytä plussaa vaikka ovulaatio oliskin tapahtunut, joten niihin ei kannata täysin luottaa.

Kyllä alavatsasta on nippaillut ja valkovuotokin on mielestäni lisääntynyt 3-4 päivää sitten. No menen tänään erikoisgynelle, kysyn häneltä. Mutta voiko se LH olla niin niukkaa joillakin ettei tikussa näy. Mä kun kuvittelin että nyt alan bongaamaan oikeasti oviksen enkä vain arvuuttelemaan. KM oli maaliskuussa ja sen jälkeen ollaan pari kiertoa yritetty osua oikeaan aikaan mutta ilman tulosta. Joten siksi ajattelin kokeilla ovistestejä. Taidan luottaa edelleen vaan vaistoihin jospa niillä tärppäisi.

Hei Kaisa!
Mitä gyne sinulle sanoi? Minulla on ollut ongelmana ovuloimattomuus ja käytän tällä hetkellä clomeja, kolmas kierto nyt menossa, joka kierrossa olen tikuttanut ja ekassa kierrossa otettiin verikoekin. Eka kierrossa ei ovista, tokassa tikutin plussan ja nyt kolmannessa...en oikein ole varma tapahtuiko mitään vai ei. Minä olen aina testannut aamuvirtsasta ja pääsääntöisesti yhden kerran päivässä. Sorruin kyllä silloin tokassa kierrossa testaamaan myös iltaisin parina päivänä, juuri silloin oviksen aikoihin.

Heips,
Ei ole ovista ollut lainkaan tässä kierrossa, eli kyllä ne tikut ihan oikein on näyttänyt. Gyne oli sitä mieltä että ensi kierroksella on, näki senkin ultralla. Mutta minun kohdallani vauvanteko joutui katkolle, kun jouduin leikkausjonoon. Toisen munasarjan vieressä on "jotain" joka poistetaan. Eli ei tarvitse vähään aikaan harmi kyllä tikutella.

Yhteistyössä