Pääsiäinen vetelee viimeisiään...Ite olen ollut karmeassa influenssassa, lähin päivystykseenkin käymään kun hengitys pihisi niin.
:hug: toivonsa menettäneille. Kuulun itsekin siihen ryhmään. Niin hemmetin vaikeeta tää on...Mulla ei ole enää minkäänlaisia odotuksia tärpin suhteen :'( Olen melko vakuuttunut, että on jotain muutakin vikaa (minussa) kuin se etten ovuloi. Ehkä huonolaatuiset munikset. Tai munasolu puuttuu kokonaan...
Nyt kun Pregnyl alkaa häviämään elimistöstä, niin missään ei tunnu kipua, painetta, vihlaisuja arkuutta...ei siis merkkiäkäään raskausoireista! Tissitkin on "parantuneet", olivat tooosi arat pregnylin jälkeen. Nyt 9 päivää pistosta.
TOIVOTONTA :headwall:
Sen verran on tilanne helpompi, että olen kyennyt tekemään päätksen, että soitan reilun viikon kuluttua polille ja pyydän tekemään lähetteen Naikkarille IVF-hoitoon! Olen tätä hetkeä odottanut kauhulla, että tähänkö sitä pitää sitten ryhtyä
Ehkä se ei tunnu enää niin kammottavalta kun ajatus saanut kypsyä muutaman kuukauden. Ja kun on todennut, että vaikka follikkeli kypsyykin (joskus) clomeilla, niin silti ei raskaaksi tule.
Pakkohan se on mennä eteenpäin, vaikka vaikealta tuntuukin...