~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

Uusi kuu, uusi pino, kaikille ovulaation induktiolaisille =)

(.)
kp 5/n.30
Tänään aloitin clomit. 3 kauniin väristä tabua sujahti suuhun..
Voi kun se alkaisi viimein tepsiä, enää yksi kierto tämän kierron jälkeen "armonaikaa," sitten lähtee lähete naikkarille :eek:
Pliispliispliis, kasvakaa munikset...

Mulla on muuten tullut painoa lisää n.7kg sitten viime kevään, kun clomeja aloin syödä!
Kun sitä oli jo ennestäänkin ihan liikaa, niin ehkä tää clomien syönti ei ole se paras mahdollinen hoitomuoto mulle...
 
Mulla tänään vielä ainaki lämmöt niin korkealla ku pitääki, meinaapi sitä, että ainaki se ovis oli, koska jos ei olis ollu, niin tänä aamuna olis ollu jo laskusuuntaa havaittavissa. Lauantai on kans sitte aika kriittinen aamu, sillon pitäs lasku näkyä jos menkat maanantaina tulee... Toivottavasti nyt viimeinki jo tajuais pysyä poissa. :)


mm-72 Mulla toimi clomit vasta sillä 3tabl/pvä annostuksella.
 
Joo, uusi kuukausi ja kevättä kohti mennään!
Jospa tuo valostuminen vähän piristäis meitä yrittäjiä..

Tuolla viime kuun pinossa ollut puhetta katkeruudesta odottajia kohtaan.
Mulla on niitä samoja tunteita. Hyvä jos välillä kaupassa ei
itkuun pillahda ison masun nähdessäni.. varsinkin tädin kyläilypäivinä
on kovin herkillä. Ja muutenkin.

).( tänään kp13 ja ovis on ihan justiin tuloillaan, olettaisin.
Luovuin tikuttamisesta ja nyt meillä sitten tämä viikko
pupuillaan joka toinen pv niin eipä tarvii sitäkään sen enempiä
ihmetellä. Ja pääsiäiseksi odotellaan tätiä, sillä
mä oon jo nyt ihan varma ettei tärppiä vieläkään..

mm-72 toivottavasti sulla clomit alkais toimia!
 
Mä kans siirryn tänne maaliskuulle. Toivottavsti nyt jo onnistaisi. Menkkojen pitäis alkaa hetkellä millä hyvänsä, ja niitä jo odottelen. Sitten pääsis laittaan uutta puhtia kiertoon pistoksin. Mulla ei nuo clomit kolmellakaan tuottanut tulosta, ja nyt on sitten sen jälkeen aukiolotukimus sekä miehen tutkimukset ok. Toivottavasti clomit tehoaisi mm-72:lle ja muillekkin onnea kiertoon! =)
 
Mä nakkasin tänään vimoiset Clomit tässä kierrossa nassuun...Tässä kierrossa on ollut siis ihan järkyttäviä kuumia aaltoja ja paljon :$ Etenkin yöllä niitä riittää, sillä viimekin yönä heräsin niihin 6 kertaa :kieh: Tulee vaan yht'äkkiä ihan järkyttävä hiki (vuotaa siis ihan otsassa ja selässä) ja kestää hetken aikaa ja sit tulee tosi kylmä. Meillä tämä on toiseksi viimeinen Clomikierto ennen taukoa...Sais kyllä alkaa jo luvan tehota...Mulla on annostuksena ollut 2 tabl./pvä, jolla on onneksi saatu ovis aikaan. Toivotaan, että teillä muillakin apu löytyisi Clomeista...
 
Täälläkin oviksen metsästys maaliskuussa. Menkat menos joten ovis joskus viikolla 11 tai 12. Tarkoitus olisi tehdä inssi luovutetuilla omaan kiertoon!
Teiltä viksummilta kysyisinkin mistä olette ovis testit ostaneet? Netistä? Onkohan ne luotettavia kun joutuu maksamaan etukäteen? Ja voikohan ne tilata postiin, paleltuuvat postilaatikkoon...Niin ja kumpia käytätte liuskoja vai puikkoja?
Olen käyttänyt apteekin omaa testiä, mutta se on mun mielestä epäselvä! Muutenkin apteekissa kamalissa hinnoissa...
 
Mulla ois ens viikolla ovis, nyt kp 8.
minea81: Tilasin babyplussan sivuilta ovis- ja raskaustestejä 5.3. ja tänään tulivat postissa (7.3.). Maksoivat pk:een 11.90e. Paleltumisesta en tiiä, mut hain postin tänään kiireesti laatikosta! =) Nii ja nuo tais olla liuskoja.

ps. Hölömö kyssäri: mikä on täti? :D
 
Tänään viimein tuli aika, pääsee alottaan varsinaisia hoitoja. :) Munatorvien aukiolotutkimukseen pitäs varata aikaa.
Mutta kertokaas viisaammat, että onko haittaa jos aukiolotutkimuksessa käy clomikierrossa?


Milla Migliore: täti tarkoittaa menkkoja. Hassu nimitys kyllä. :D
 
heti kärkeen oma napa-
ovis siis ollut ja mennyt ja eipä yrityksen puutteesta
ainakaan ole plussaamattomuus kiinni.
Mutta siltikään en edes uskalla toivoa plussaa, kun se pettymys
on vaan niin kova sitten. Eli pääsiäiseksi odottelen tätiä.

Orionille kovasti tsemppiä hoitoihin!
Olet taas askeleen lähempänä onnistumista!

Käykö kukaan Felicitaksessa Helsingissä?
Tahtosin tietää että onko pitkäänkin odotettava että saa ajan?
Tietäs sitten vähän ennakoida.
 
Mitäskö tännekin sivulle tehdä sellainen osallistujalista, jossa näkyis nikit, kiertopäivät ja vaikka yrityskerrat tms.

Mulla ois nyt kp 11...hoh-hoijaa, kun tää kierto menee hitaasti...Ovis tulee varmaan taas siinä kp 15-17 välillä. En jaksa ees tikutella enää, ku ei viiti rahaa sellaiseen tuhlata. Tai olihan se kiva saada ees siihen tikkuun plussat :D Mulla jatkuu tässä kierrossa ihan järkyttävät kuumat aallot. Öisin niitä tulee se mukavat 3-6 ja nyt eilisestä lähtien saan niitä myös päivälläkin |O Inhottaa, kun on koko ajan sellainen nihkee olo...
 
Olisi mukavaa kuulua johonkin piinailusakkiin, tuota vauvakuumeilupuolta minun pää ei kestä, tänne siis!
Kakkosta on kuumeiltu kohta puoltoista vuotta, väliin mahtuu ku syksyltä.
Minulla kierto ärsyttävän tarkka, joka kuukautinen muistutus, että keho toimii niin kuin sen kuuluukin toimia, sitä kaivattua tulosta vaan ei saa aikaiseksi. Tästä lääkäri päätellyt, että ovuloin ihan normaalisti. Clomit (1kpl/kp3-7) sain vahvistamaan omaa luonnollista ovulaatiota, tämä on nyt toinen kuurikierto.
Nyt jo usko pahasti horjuu, tuleva pelottaa, jos clomeillakaan ei meille toista vauvaa saada :ashamed: . Pienen murun kaipuu on niin kova, te ymmärrätte kyllä.
Viimekierrossa eli eka clomikuurissa kuumat aallot olivat riesana ja nukkuminen sen 5:en pv:n ajan levotonta, mutta nyt ei sivuoireita vielä ole ollut. Oviskivut olivat hirveät, koskaan sellaista ei ole ollut. Ilman testin kahta viivaakin oli selvä, että nyt on SEN aika!
Nyt odottelen ovulaatiota tulevaksi viikon päästä ja aika m a t e l e e.. |O
 
kirma minäkin siirryin pois tuolta vauvakuumepuolelta, kun en jotenkin tuntenut kuuluvani joukkoon...Toivottavasti teillä toimis Clomit avuntuojina...Pahoin pelkään, että vaik ne mulla saavatkin aikaan oviksen niin siltikään ei tärppää, sillä tämä on jo 5. Clomikierto. Enää yksi Clomikierto jäljellä ja sit taukoilemaan...

Orion harmi, ettei luomukierto tuonut plussaa :hug: Mitenkäs teillä nyt edetään? Jatkatko Clomeilal vai jotain muuta?
 
Caffee81, sinullahan on lapsi, minkä ikäinen? Oliko silloin raskautumisen kanssa ongelmia?
Minusta tuntuu, että tämä olisi paljon helpompaa kestää jos myös esikoisen aluille saannissa olisi ollut ongelmia, tähän jatkuvaan, murheelliseen odotteluun ja piinailuun olisi silloin osannut varautua. Minä aloin odottaa esikoista just suunnitelmien mukaan, kun elämä oli valmiina vauvaa varten, muutaman yk:n jälkeen vaikka vuosien pillerisyönnit oli takana.

Minua myös orionin jatkosuunnitelmat kiinnostaa, miten tästä eteen päin? :hug:
 
caffee81 ja kirma: Ainaki nyt yks kierto vielä luomusti, sitte jatkan clomeilla tai en, en oo vielä päättäny kun siinä kierrossa on tuo aukiolotutkimus (en tiedä voiko ottaa siinä kierrossa). Jokatapauksessa otan yhen clomikierron vielä joskus tässä kevään mittaan. Toukokuun lopulla on oysiin aika, sielä kai sitte katotaan miten jatkossa. :)
 
kirma Juu, mulla on tyttö 2 vee 4kk. Mä tulin muistaakseni toisesta yrityskerrasta raskaaksi eli oli yhdet kk pillereiden lopettamisen jälkeen ja nyt onkin sit menossa jo yk 13 :| Musta tuntuis kans varmaan jotenkin helpommalle, jos esikon saamisen kanssa olis ollu jotain ongelmaa. Nyt ajattelin vaan, että tehdäänpäs esikolle sisko tai veli. No, elämä ei todellakaan mene niin kuin suunnittelee...Mites vanha lapsi sulla on?
 
Ei se kuulkaa ole yhtään helpompaa yrittää tätä kakkosta vaikka
esikon aikanakin oli pitkä piinailu. Sanosimpa että on vielä
vaikeempaa ja tuskallisempaa. Sitä ei millään jaksais
käydä taas samaa piinaavaa epätietosuutta läpi..
Mä niin toivoin että
kakkonen olis tullut helpommin kun lääkärikin sanoi että
raskauden jälkeen raskautuukin uudelleen helpommin..
Vaan eipä niin käynyt. Esikkoa siis tehtiin parisen vuotta
ja sitten toisesta clomikierrosta plussasin. Nyt siis jo 4. clomikierto
meneillään. Että tämmönen on mun kokemus asiasta.
 
Iitukka ymmärrän kyllä myös sun kantas tähän asiaan ja uskon, ettet olis halunnu käydä tätä samaa rumbaa uudelleen läpi. Toivotaan, että meille riittäis pelkät Clomit avuksi sen kovasti toivotun kakkosen saamiseen :heart:

Musta on vaan tullut kyllä sellainen pessimisti tän asian suhteen, että oikein itseänikin harmittaa. Silloin kun sain Clomit ja lääkäri sanoi, että monella tärppää heti ekasta Clomikierrosta niin olin tosi onnellinen ja kuvittelin, että nyt se onnistuu. No, eipä ole onnistu, vaikka jo 5. Clomikierto menossa...
 
Olipa kiva iitukka, että valaisit tyhmää, ei tietenkään se voi mitenkään olla helpompaa kärsiä samat asiat uudestaan toisenkin kohdalla. Anteeksi ajattelemattomuuteni. Myös minulle lääkärit ovat heittäneet lohduttavaksi tarkoitetun lauseen,että kevään aikana VARMASTI olet raskaana, mutta minulle se on tuonut vain lisästressiä ja paineita. Että ymmärrän sinun turhautumisesi iitukka.
Just tuossa miehelle sanoin, että olispas mukavaa joskus saada vahinkovauva, tulisi vaan yhtäkkiä oireita ja miettis, että mikä mua vaivaa ja kappas vaan, olen raskaana ilman suunnittelua! Minun salainen fantasia :ashamed:

Coffee81 meillä muru 1v9kk. Pientä ikäeroa toivoin, mutta se on jo menetetty. Onko väärin haaveilla jo kolmannesta, ehkä saisimme kaksi seuraavaa parin vuoden välein... Minun on vaikeaa kuvitella itseäni sellaiseen elämäntilanteeseen, etten vauvaa kaipaisi, en ole edes miehelle kehdannut tunnustaa minkälaisesta suurperheestä salaa haaveilen :whistle:

Te toiset olette piinailleet jo niin monta clomikuuria, minulla vasta matka alkutaipaleella. Onneksi olen teidän kirjoituksistanne tajunnut, että järki on pidettävä päässä, ei ne pillerit mihinkään ihmeisiin pysty ja tämä saattaa kestää.
 
kirma Minä myös haaveilen suurperheestä. Tosin en salaa, mies tietää sen, ja tahtoo itekin ison perheen. Ollaan mietitty, että annetaan tulla kaikki jotka vaan on tullakseen, mutta eihän sitä tiedä vaikka tää eka vaan ois vaikea alkuunpantava. Et ei varmaan 10 lasta kuitenkaan. :D


Päätin nyt sitte että tulee 2 kiertoo taukoa vielä, tämä ja seuraava, ja sit otan ne toivottavasti vihonviimeiset clomit. Että mä en kyllä oikeesti kuuluis tähän pinoon nyt :snotty: mutta jos sallitte niin roikun mukana kuitenki. :D
 
Jos itse vasta tulleena saan sanoa, niin mitä enemmän porukkaa sen parempi! Että pysy mukana orion, täällä ei pamahdeta paksuksi kertalaakista :LOL: ..huonoa huumoria. Itse kirjoittelen mieluusti päivittäin ja on mukavaa saada keskusteluseuraa samassa tilanteessa olevan kanssa, vauvakuume-puolella omaa paikkaa on hankalampi löytää.
Myös meillä on tuumailtu, että tuskinpa tulee ehkäisylle tarvetta, kaikki otetaan mitä annetaan ja sitten laitetaan vasta toppi, kun on ihan pakko. Tämä kuulostaa nyt sille niin kuin niitä vauvoja satais taivaalta, mutta tiiätte mitä meinaan.
Orionille peukutukset tuleviin luomukieroihin, oletko muuten jo varannut ajan siihen aukiolotutkimukseen? Saanko vielä kysyä mistä päin suomea olet, kun oyssiin pääset tutkimuksiin? Oulu on minulle tuttu kaupunki vaikka keski-suomen puolella asunkin :wave: .
 
kirma, anteeksi ei tarvii pyydellä, et ollut ajattelematon
vaan kerroit oman kokemuksesi asiasta. Kyllä tää lapsen saamisen
vaikeus on varmasti jokaiselle raskasta yrittipä sitten ensimmäistä
tai kymmenettä.

orion ilman muuta voit "roikkua" täällä mukana!
Ja eihän sitä tiedä vaikka onnistuisitte ihan luomusti.. =)
 

Yhteistyössä