Ovatko vain poikia synnyttävät naiset tyhmempiä kuin

  • Viestiketjun aloittaja havainto
  • Ensimmäinen viesti
havainto
ne jotka saavat tyttöjä tai poikia ja tyttöjä.
Musta tuntuu, kun olen tarkkaillut tuttuja ja tutun tuttuja. Siis nää keillä on esim 2 poikaa tai yhdellä neljäkin poikaa, on huomattavasti typerämpää sakkia kuin muut äidit. Oisiko joku geneettinen juttu, että tuollasilla ihmisillä ei tyttösiittiöy pääse munasoluun?

Seuratkaapa tuttujanne, tunnetteko fiksuja pelkkien poikien äitejä?
 
Semmoisen olen kyllä ollut huomaavinani vanhemmasta sukupolvesta, että naisista, joilla on vain poikia, on tullut joistakin sellaisia perheen pikkuäitejä, kukkia kämmenellä ja kauhuanoppeja, jota kohtaloa vastaan itse kyllä koitan taistella :D
 
vieras
Voi kiitos. Taidan olla jo supertyhmä, kun olen synnyttänyt 5 poikaa tosin kyllä yhden tytönkin että jos se vähän tasoittaa tilannetta.
Millä se tyhmyys mitataan/todetaan kiinnostais tietää?
 
Tulikohan musta 2,5v sitten fiksu yhdessä yössä, kun tytön sain, sitä ennenhän olin ollut 10v poikien äiti ;) Juu itse en ole tehnyt tällaista havaintoa ja eikös miehelläkin ole aikasta iso osuus siitä onko lapset tyttöjä vai poikia.
 
vieras
Eihän se ole naisesta kiinni tuleeko poikia. Taitaa sinulla itsellä olla muutama solu hukassa :) Voisiko ne tuttujesi pojat imeä kaiken voiman noilta äideiltä ja ovat vaan niin väsyneitä ja eivät jaksa miettiä asioita. Käy päivä touhuamassa neljän rasavillin lapsen kanssa niin tiedät ettei omassa päässä pyöri päivän jälkeen paljoakaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
ne jotka saavat tyttöjä tai poikia ja tyttöjä.
Musta tuntuu, kun olen tarkkaillut tuttuja ja tutun tuttuja. Siis nää keillä on esim 2 poikaa tai yhdellä neljäkin poikaa, on huomattavasti typerämpää sakkia kuin muut äidit. Oisiko joku geneettinen juttu, että tuollasilla ihmisillä ei tyttösiittiöy pääse munasoluun?

Seuratkaapa tuttujanne, tunnetteko fiksuja pelkkien poikien äitejä?
Mun pitäs seurata tuttuja ja perehtyä heidän fiksuuteen... :whistle:
Ap, pitäsköhän sun nyt perehtyä itsesi tutkailuun? :/
 
-Jonttu-
No joskus kieltämättä mietin samaa. Mutta ajattelin sitten vaan, että ehkä se poikien meno on niin villiä ja touhukasta, että ehkä se muu perhe ei oikein pysy perässä. Ja elämä on sitten sen mukaista "hutiloimista".

Mutta ei kai nyt kaikki sentään oo semmoisia, ei voi tietää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Semmoisen olen kyllä ollut huomaavinani vanhemmasta sukupolvesta, että naisista, joilla on vain poikia, on tullut joistakin sellaisia perheen pikkuäitejä, kukkia kämmenellä ja kauhuanoppeja, jota kohtaloa vastaan itse kyllä koitan taistella :D
Juurikin näin! M.m. oma anoppini..... :x
 
havainto
Olen myös huomannut että yleensä ns"roskasakille" syntyy enemmän poikia. Siis näille pikkurikollisille ja muijan hakkaajille.

Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
 
uuno
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Olen myös huomannut että yleensä ns"roskasakille" syntyy enemmän poikia. Siis näille pikkurikollisille ja muijan hakkaajille.

Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Siis TÄH? Millaiset kivikautiset ihmiset täällä tietsikkoja hakkaa?
 

Yhteistyössä