V
vierailija
Vieras
Olen eri. Mitä tarkoitat?
Ainahan olet eri.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen eri. Mitä tarkoitat?
Vasta kuule tänään tulin tänne ensimmäistä kertaa, joten sisäpiirin jutut menee ohi. Mutta vauvallakin on aina niitä, jotka kuvittelevat, että aiheessa on vain kaksi keskustelijaa, hän itse ja joku vihollinen.Ainahan olet eri.
Jos olet uusi täällä, annan sinulle hyvän vinkin.Vasta kuule tänään tulin tänne ensimmäistä kertaa, joten sisäpiirin jutut menee ohi. Mutta vauvallakin on aina niitä, jotka kuvittelevat, että aiheessa on vain kaksi keskustelijaa, hän itse ja joku vihollinen.
Oho, tämä palsta ei siis mene yöksi kiinni.Jos olet uusi täällä, annan sinulle hyvän vinkin.
Älä lankeä Pierupetrin metkuihin. Hän on palstalla aina vuoden jokaisena päivänä, ja nukkuu vain muutaman tunnin keskiyöllä.
Eivät missään nimessä ole naisia koska DNA paljastaa yksiselitteisesti että he ovat miehiä. Se ei ole mikään mielipideasia.Vielä ei ole kukaan vastannut siihen kysymykseen ovatko transnaiset oikeita naisia? Ja jos ovat, niin millä perusteella? Vai onko näitä kommentteja tulkittava niin, ettei kukaan pidä transnaista oikeana naisena? On siis vain vastattu, että asia on samantekevä. Se ei kuitenkaan ole transnaisille samantekevä päätellen siitä miten he itsensä esittelevät mediassa. Eivät kaikki, mutta yleistä se on. Ap
Ei minustakaan. Siksipä tätä kysynkin, kun näinkin selvää asiaa koetetaan vääntää joksikin toiseksi. ApEivät missään nimessä ole naisia koska DNA paljastaa yksiselitteisesti että he ovat miehiä. Se ei ole mikään mielipideasia.