Ovatko tämän palstan kirjoittajat oikeasti niin tyranneja kuin miltä vaikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mies käy baarissa melkein joka viikko, mut se on musta vaan hyvä koska niin mäkin käyn :D tulis huono omatunto jos mies ois kiltisti kotona ja mä sheikkaisin persettä baarissa :D että en kyllä haluais mitään tossukkaa. Mut tää nyt ei liittynyt mitenkään alkuperäiseen aiheeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja leea:
Meillä mies käy baarissa melkein joka viikko, mut se on musta vaan hyvä koska niin mäkin käyn :D tulis huono omatunto jos mies ois kiltisti kotona ja mä sheikkaisin persettä baarissa :D että en kyllä haluais mitään tossukkaa. Mut tää nyt ei liittynyt mitenkään alkuperäiseen aiheeseen...

Tossukka = mies joka ei käy baarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja leea:

Tossukka = mies joka ei käy baarissa?

No hissukka sit vaikka :D "ei-menevä"

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
onko hyvän miehen kriteeri sitten se, ettei koskaan juo alkoholia, käy kavereiden kanssa missään, hoitaa kodin kaikki askareet yms.?

mikäs se täydellinen vaimo sit on?

No ei se hyvä mies ainakaan ole sellainen, joka on joka viikonloppu ja muutenkin kännissä, haluaa mielummin viettää aikaa kavereiden kuin perheen kanssa eikä osallistu kotitöihin kuin jatkuvan huomauttelun jälkeen.

Kyse tais nyt olla tälläsistä miehistä..

Yhteistyössä