Ovatko synnytyksesi käynnistyneet samoilla vkoilla ja samant

• Viestiketjun aloittaja reko
  • Ensimmäinen viesti
reko

Siinäpä se kysymys olikin. Neuvolantäti kun sanoi et jos esikoinen menee yli, menee muutkin ja jos esikoinen syntyy ennakkoon/ajallaan, syntyy muutkin. Että onkohan tämä mitenkin yleistä, ois kiva kuulla toisten kommentteja?!?!? Minun esikoinen syntyi 39+4 ja nyt jännään et syntyykö tääkii; toivon todella ettei ainakaan yli menis.

Niin ja onko synnytys käynnistyny samantapaisesti? Oottelen kauheesti kaikkia samoja merkkejä (limatulppaa ja suppareita) mut kovin on hiljaista vielä... Menis nyt edes lapsivesi (vaikkei viimeks mennykään!) ni pääsis lähtemään! Hermostuttaa siis!! No vielähän tässä on aikaa... Onnellista loppuodotusta toisille odottajille!!!

Reko (la ens pe)

Jep, kaikki kolme rv 38 :)
Kahden ekan synnytykset alkoivat vesien menoilla. Molemmat piti kuitenkin käynnistää, koska supistuksi ei tullut. Kunnollisia ainakaan. Keskimmäistä käynnisteltiinkin sitten 2 vrk...
Kolmas leikattiin perätila-poikkitilan takia. Lääkäri leikkasi rv 38, koska oli sitä mieltä että koska kaksi aiempaa ovat syntyneet tuolla viikolla, olisi hyvin todennäköistä että tämäkin olisi itsekseen lähtenyt syntymään samoihin aikoihin. Ja altiesynntys ei tullut kuuloon, koska vauav asento vaihteli perätilasta poikkitilaan. Jalka sieltä olis sit ekana ollut tulossa...

Joo. Molemmat syntyivät rv 39+0, 2h 10 min on eroa syntymä-ajalla. Molemmat alkoivat täsmälleen samalla lailla, yöllä meni vedet ja n. vartin päästä alkoi mahtavat supistelut 2 min välein heti täysillä. Ekan synnytyksen kokonaiskesto 2 h 41 min, tokan kokonaiskesto 2h 53 min. Ja luomuna molemmat syntyivät, ilman mitään kivunlievityksiä. Lystiä oli, joo-o. Mutta eipä silti, mieluummin synnytys luomuna kun hampaan paikkaus ilman puudutusta !

Mulla on kumpiki menneet yli lasketun ajan. 42+2 ja 41+1. Ensimmäinen käynnistettiin eikä ollut mitään oireiluja ennen käynnistystä. Toinen synnytys alkoi supistuksilla ihan normaalisti.

Mun äiti synnytti kaikki kahdeksan lastaan rv. 40. Siskoni sen sijaan tähänastiset kolme rv. 39. Nämä kaikki synnytykset käynnistyivät supistuksilla. Itse odotan vasta toista lasta. Esikoinen meni kahdeksan päivää yli lasketun ajan ja käynnistyi vesien menolla. Saa nähdä, meneekö mulla samaan tyyliin...

Molemmat pojat syntyneet 39+4. Tosin esikoinen käynnistyksen tuloksena, eli siitä ei ehkä olla... Nyt kolmas odotus menossa viikolla 32+2, saapa nähdä, milloin päättää tulla. Toivottavasti ei ainakaan kauheasti menisi yli...

Meillä ensimmäinen syntyi tasan rv39, synnytys käynnistyi edellispäivänä vesien menolla ja tipalla piti antaa supistuksiin vauhtia, supistusten alettua tyttö syntyi 4 ja puolen tunnin päästä...
Toinen syntyi rv 38+6, alkoi supistuksilla ja poika syntyi vasta n.18 tunnin päästä sännöllisten supistusten alettua!
Nyt rv 38, saas nähä millon tämä vauva syntyy =)

esikoinen syntyi 42+5 :eek: 3 päivän käynnistyksen jälkeen.nyt toista odotellaan RV 40+3 ,jospa tää pienonen haluis alkaa syntyyn "itekseen"kovasti ainakin toivotaan et pian syntyis :heart: mut saas nähä miten käy..sitä ku ei etukäteen voi tietää :kieh:

Yhteistyössä