Ovatko nämä naiset muka liian laihoja? Kuvia hoikista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos vasemmanpuoleisen koko on 32-34, keskimmäisen 36-38 ja oikeanpuoleisen 40-42, itse menisin koon puolesta keskimmäiseen. Mutta kuitenkin koen itseni enemmän oikeanpuoleisen kokoiseksi. Outoa. Vasemmanpuoleisella on rumat polvet. :)
Eli esteettisesti miellyttävimmäksi koen keskimmäisen.

Kauniita naisia kaikki!

Vasemmanpuoleiselle punttitreeniä, erityisesti jaloille. Lihakset auttaisivat mukavasti... tukisivat mm. polvia. (Haha, itelläni polviongelmia ja mun reidet näytti yhtä rumilta sen jälkeen kun olin muutana kk:n liikkumatta)
Samoin treeniä myös oikeanpuoleiselle, reidet voisivat olla timmimmät.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kolmas ei tosiaankaan ole läski mutta ensimmäinen on jo luiseva

Päättömän kans samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://static.iltalehti.fi/viihde/jordanmallisto1PP_vi.jpg

tästä kuvasta kaikki muut ok mitoissa mielestäni paitsi oikeanpuolimmainen.

Samaa mieltä tästäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä ketjusta todella saa sen kuva, että naiset itse ovat aiheuttaneet tämän ylihoikkuuta ihannoivat kauneuskulttuurin, eikä suinkaan miehet, joita mä olen aiemmin asiasta syyttänyt.

Mie oon saanu sellasen kuvan tässä, et naisilla on aika usein vääristyny minäkuva. Mie oon tykänny seurata sitä Livin sarjaa Nätti nakuna, vai miten se menikään.

Oikeanpuoleinen on aivan liian iso! Hyi hyi hyi. Sais lähteä _ainakin_ 15 kiloa pois! Kammottavan näköinen. Ja tosiaan siitä tulee mieleen Greyn anatomian Callie, joka on todella ruma nainen rumalla vartalolla :/

Keskimmäinen on mielettömän kaunis ja naisellinen. Painoa ei saisi tulla yhtään lisää, tuollaisena todella hyvä.

Ensimmäinen aavistuksen verran liian laiha, mutta silti kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Miehet pitivät eniten keskimmäisestä, naiset vasemmanpuoleisesta.

41 % miehistä piti eniten keskimmäisestä, 39 % oikeasta ja 20 % vasemmasta, eli voinee sanoa, että miehet pitivät yhtä paljon keskimmäisestä ja oikeasta.

Itse pidän keskimmäisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyppu:
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Minusta tuo oikean puolimmainen on kyllä jo vähän paksu. Tuohon kokoon kun pääisisi, mitä nuo kaksi muuta ovat. Pari kiloa enemmänkin kävisi, mut oikealla jo liian pulska mun ihanteeseen.

Eli laittakaas kuvia naisista, jotka on teidän mielestä sopivia ja sitten niistä, jotka ovat liian laihoja, jollaiseen painoon ei saisi tavoitella. Ja millainen vartalo olisi aikuiselle naiselle hyvä? Jätetään kuitenkin selkeät anoreksia-tapaukset pois. Kun nyt on ollut puhetta taas näistä jutuista, niin kiinnostaa.

Toi oikeanpuoleinen on UPEA!

Alkuperäinen kirjoittaja hyppu:
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Minusta tuo oikean puolimmainen on kyllä jo vähän paksu. Tuohon kokoon kun pääisisi, mitä nuo kaksi muuta ovat. Pari kiloa enemmänkin kävisi, mut oikealla jo liian pulska mun ihanteeseen.

Oikeanpuoleinen on varmaan sellainen joka on normaali painoinen, kaksi muuta laihoja.

Puuttuu vain normaali vertailukohde tuosta kuvasta, saa normaalinkin hyvä kroppaisen näyttämään lihavalta jos vieressä on kuvassa kaksi sairaalloisen laihaa kuten tuossa kuvassa.

Yhteistyössä