Ovatko nämä naiset muka liian laihoja? Kuvia hoikista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikenlaisille sivuille sitä eksyykin... ;) Vasemmanpuoleinen aivan liian laiha - malli Auschwitz. Keskimmäinen ihan nätti ja oikealla kaunein ja seksikkäin. Ja tämä on fakta!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://static.iltalehti.fi/viihde/jordanmallisto1PP_vi.jpg

tästä kuvasta kaikki muut ok mitoissa mielestäni paitsi oikeanpuolimmainen.

sammaa mieltä olen muuten mutta kyllä sais tuo keskimmäinen tyttö syyä muutaki ko porkkanaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja typerää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.

No ylläri, sen tissit näkyy eniten ja pienempi toppi kun keskimmäisellä :D

Jos ei ole kiloja, ei ole tissejäkään. Kurvikkuus puree tietenkin miehiin, täysin luonnollista.

miks me naiset sitten (emme kaikki) haluamme näyttää luurangoilta, vaikka miehet tykkäävät enemmän kurvikkaista naisista:O??

Lainaus kuvaan liittyvästä artikkelista;
"our out of five men said they were more attracted to the size 12 and size 14 models than the model who was a slimmer size 8.

The majority of votes went to the size 12 woman, with 41% saying that she had the body shape of their "ideal girlfriend". Almost as many men voted for the Nigella Lawson-esque size 14 model."

41% miehistä tykkäs siitä keskimmäisestä, jos miesten mielipiteellä nyt jotain merkitystä on. Mutta varmaan aina tulokset tulkitaan sen mukaan mitä kokoa tulkitsija itse sattuu olemaan.

Ja kun nuo naiset olivat kokoa 8, 12, 14
käännöstaulukko löytyy mm täältä http://www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm

ja koska itse olen tuo keskimmäinen, niin voin kertoa että hän on suomalaisittain kokoa 36.

Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.

Mieheltäni kysyin ja se vastas että oikeanpuolimmainen. Jes!

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:

Mieheltäni kysyin ja se vastas että oikeanpuolimmainen. Jes!

Mun mies vastas että keskimmäinen :snotty:
Voi voi, mä oon kaks kertaa ton oikeanpuolimmaisen kokoinen :ashamed:

Eka on tosiaan liian laiha, keskimmäinen normaali (tämän valkkaisin jos pitäis itselle vartalo valita), kolmas on vähän pullukka mutta sopivissa vaatteissa varmaan ihan normaalikokoisen näköinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.

Miksi haluaisit olla niin laiha? Jotenkin kamalaa kun jotkut naiset haluaa olla alipainoosia.

Älä nyt viitsi! Mulla on tomset rimppakintut, eikä ne siitä paksune vaik lihoisin kymmenen kiloa. :D Mut oikeasti olo on hyvä. Ei ulkonäkö ole pääasia!

Päätönkin haukkui mut siis käytännössä liian laihaksi mut silti se pitää musta, ulkonäkö ei merkitse loppupeleissä mitään.

Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.

Miksi haluaisit olla niin laiha? Jotenkin kamalaa kun jotkut naiset haluaa olla alipainoosia.

Älä nyt viitsi! Mulla on tomset rimppakintut, eikä ne siitä paksune vaik lihoisin kymmenen kiloa. :D Mut oikeasti olo on hyvä. Ei ulkonäkö ole pääasia!

Päätönkin haukkui mut siis käytännössä liian laihaksi mut silti se pitää musta, ulkonäkö ei merkitse loppupeleissä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:

Enhän mä kintuista mitään sanonut. Ihmettelin sitä, että miksi jotkut haluaa olla alipainoosia. Ylipaino ei ole terveellistä, mutta ei ole alipainokaan.

Yhteistyössä