Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.
Miehet pitivät eniten keskimmäisestä, naiset vasemmanpuoleisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://static.iltalehti.fi/viihde/jordanmallisto1PP_vi.jpg
tästä kuvasta kaikki muut ok mitoissa mielestäni paitsi oikeanpuolimmainen.
Alkuperäinen kirjoittaja typerää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.
No ylläri, sen tissit näkyy eniten ja pienempi toppi kun keskimmäisellä![]()
Jos ei ole kiloja, ei ole tissejäkään. Kurvikkuus puree tietenkin miehiin, täysin luonnollista.
miks me naiset sitten (emme kaikki) haluamme näyttää luurangoilta, vaikka miehet tykkäävät enemmän kurvikkaista naisista:O??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki on nättejä, mutta keskimmäinen on seksikkäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.
Mieheltäni kysyin ja se vastas että oikeanpuolimmainen. Jes!
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.
Miksi haluaisit olla niin laiha? Jotenkin kamalaa kun jotkut naiset haluaa olla alipainoosia.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.
Miksi haluaisit olla niin laiha? Jotenkin kamalaa kun jotkut naiset haluaa olla alipainoosia.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tuo eka vastaa aikalailla mun tavoitetta. Mä haluaisin kyllä vielä pienemmät reidet.
Älä nyt viitsi! Mulla on tomset rimppakintut, eikä ne siitä paksune vaik lihoisin kymmenen kiloa.Mut oikeasti olo on hyvä. Ei ulkonäkö ole pääasia!
Päätönkin haukkui mut siis käytännössä liian laihaksi mut silti se pitää musta, ulkonäkö ei merkitse loppupeleissä mitään.