Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran pistän lusikkaani soppaan, että kysyn näiltä, joiden mielestä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin, että miksi te sitten masturboitte orgasmiin asti? Eikö se orgasmi kruunaa senkin? Samalla tavalla kai se kruunaa sen yhdynnänkin? Sitä raukeutta ja hyvää oloa silläkin haetaan. Tai niin mä ainakin ajattelen.

[QUOTE="a p";26049920]No ei mulla ainakaan ole mikään tyydyttämätön olo vaikka en laukeaisikaan.[/QUOTE]

No hyvä niin. Minulla on. Yritä ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
Minulle orgasmi on tärkeä ellei tärkeintä seksissä, enkä näe järkeä seksin harrastamisessa, jos se tuo sitä lopullista nautintoa. Tämä siis tilanne omalla kohdallani, sinulla voi olla ihan toinen.

Sen verran pistän lusikkaani soppaan, että kysyn näiltä, joiden mielestä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin, että miksi te sitten masturboitte orgasmiin asti? Eikö se orgasmi kruunaa senkin? Samalla tavalla kai se kruunaa sen yhdynnänkin? Sitä raukeutta ja hyvää oloa silläkin haetaan. Tai niin mä ainakin ajattelen.

No ei mun mielestä ainakaan seksiä toisen kanssa ja masturbointia voi ihan suoraan verrata keskenään. Kyllähän se nyt on ihan eri asia että kumppani on sun lähellä ja hyväilee, kuin se että itse vaikka ummistat silmäs jossain peiton alla ja tumputat. Näin esimerkkinä.

No kyllä seksin kuuluu olla nautittavaa ennen orkkuakin .. toki se kruunaa koko homman .. mutta nautin siitä seksistä ennen sitäkin ! Ja joskus en tarvitse orkkua ollenkaan ihan vapaaehtoisesti ..

vastataanpa, jos minä hieron klitorista pelkästään, dildo tai penis sisälläni, haluan saada orgasmin. Jos harrastan seksiä hieromatta klitorista, haluan välillä saada ihan silläkin tavalla orgasmin, välillä en pysty tai edes tarvitse sitä.
Sitten on myös tilanteita, että esim dildolla leikin itseni kanssa ja en saa orgasmia tai otan suihin/runkkaan miestäni ja minulle riittää se ihana kiihottava tunne ja olo mikä siitä tulee.
Vaihtoehtoja on monia ja yksikään ei ole ainut oikea. =)

[QUOTE="vieras";26050030]No ei mun mielestä ainakaan seksiä toisen kanssa ja masturbointia voi ihan suoraan verrata keskenään. Kyllähän se nyt on ihan eri asia että kumppani on sun lähellä ja hyväilee, kuin se että itse vaikka ummistat silmäs jossain peiton alla ja tumputat. Näin esimerkkinä.[/QUOTE]

Ei voikaan. Mutta jos se orkku on niin merkityksetön, niin miksi edes masturboida?

vastataanpa, jos minä hieron klitorista pelkästään, dildo tai penis sisälläni, haluan saada orgasmin. Jos harrastan seksiä hieromatta klitorista, haluan välillä saada ihan silläkin tavalla orgasmin, välillä en pysty tai edes tarvitse sitä.
Sitten on myös tilanteita, että esim dildolla leikin itseni kanssa ja en saa orgasmia tai otan suihin/runkkaan miestäni ja minulle riittää se ihana kiihottava tunne ja olo mikä siitä tulee.
Vaihtoehtoja on monia ja yksikään ei ole ainut oikea. =)

Joo, siihen en ota kantaa, että mikä on oikea ja mikä "väärä". Haluan vain ymmärtää, kun täällä aloin pohdiskella:)

No hyvä niin. Minulla on. Yritä ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
Minulle orgasmi on tärkeä ellei tärkeintä seksissä, enkä näe järkeä seksin harrastamisessa, jos se tuo sitä lopullista nautintoa. Tämä siis tilanne omalla kohdallani, sinulla voi olla ihan toinen.

Voivoi sitä päivää kun se osuu sulle omalle kohdalle, että orgasmia ei tuukkaan. Onko se sun maailmasi loppu, tai kenties mies pihalle? Se voi sattua kelle vaan. Kyllä seksistä ja läheisyydestä on ihan hyvä osata nauttia ilman suurta orkkuakin.

Ei voikaan. Mutta jos se orkku on niin merkityksetön, niin miksi edes masturboida?

Eikai kukaan väittänyt että se on täysin merkityksetön? Tässä oli kyse nyt siitä että seksistä toisen kanssa voi kyllä nauttia ilman orgasmiakin. Ehkä joillain se orgasmin tarve tulee tyydytettyä jo sooloseksissä, joten muu seksielämä ei sitten kaadu totaalisesti siihen jos ei yhdynnässä saa.

[QUOTE="vieras";26050092]Eikai kukaan väittänyt että se on täysin merkityksetön? Tässä oli kyse nyt siitä että seksistä toisen kanssa voi kyllä nauttia ilman orgasmiakin. Ehkä joillain se orgasmin tarve tulee tyydytettyä jo sooloseksissä, joten muu seksielämä ei sitten kaadu totaalisesti siihen jos ei yhdynnässä saa.[/QUOTE]

Joo, voi kai se olla noinkin. Mietin vaan, että miksi siihen pyritään yksin, mutta ei kumppanin kanssa.
Toki yhden illan jutut, kuten ap:lla ovat asia erikseen. Niissä ainakaan itse en ole juuri koskaan saanut orgasmia, mulla siihen tarvitaan suurempi yhteys. En voi kyllä sanoa koskaan hirveästi nauttineeni varsinaisesta seksistä yhden illan jutuissa. Toki joku mies saattoi olla teknisesti ihan taitava, suuteli ihanasti, oli ihanaa olla toisen lähellä tms, mutta kyllä niissä aina jotain jäi puuttumaan.

[QUOTE="vieras";26050068]Voivoi sitä päivää kun se osuu sulle omalle kohdalle, että orgasmia ei tuukkaan. Onko se sun maailmasi loppu, tai kenties mies pihalle? Se voi sattua kelle vaan. Kyllä seksistä ja läheisyydestä on ihan hyvä osata nauttia ilman suurta orkkuakin.[/QUOTE]

Voi elämä. Eiköhän sitä kerkeä murehtimaan sitten siinä vaiheessa. Miksi minun pitäisi opettella olemaan ilman orgasmia, jos kerran nyt siihen ei ole tarvetta.

Ihan yhtä turha on esim. etukäteen murehtia, että mitä jos vaikka halvaantuu, niin on se parempi jo etukäteen opetella nauttimaan elämästä ihan vain istuvilteenkin.

Joo, voi kai se olla noinkin. Mietin vaan, että miksi siihen pyritään yksin, mutta ei kumppanin kanssa.
Toki yhden illan jutut, kuten ap:lla ovat asia erikseen. Niissä ainakaan itse en ole juuri koskaan saanut orgasmia, mulla siihen tarvitaan suurempi yhteys. En voi kyllä sanoa koskaan hirveästi nauttineeni varsinaisesta seksistä yhden illan jutuissa. Toki joku mies saattoi olla teknisesti ihan taitava, suuteli ihanasti, oli ihanaa olla toisen lähellä tms, mutta kyllä niissä aina jotain jäi puuttumaan.

Jotenkin ymmärrän vielä orgasmittoman yhdynnän oman miehen kanssa, että nainen haluaa olla kiltti yms. mutta että vieraalle antaa, saamatta itse mitään. Vai onko se niin hienoa, että joku panee? Hulluja.

[QUOTE="vieras";26050194]Jotenkin ymmärrän vielä orgasmittoman yhdynnän oman miehen kanssa, että nainen haluaa olla kiltti yms. mutta että vieraalle antaa, saamatta itse mitään. Vai onko se niin hienoa, että joku panee? Hulluja.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä. Siis noista orgasmittomista yhden illan jutuista.

[QUOTE="vieras";26050194]Jotenkin ymmärrän vielä orgasmittoman yhdynnän oman miehen kanssa, että nainen haluaa olla kiltti yms. mutta että vieraalle antaa, saamatta itse mitään. Vai onko se niin hienoa, että joku panee? Hulluja.[/QUOTE]

Ei se ole hienoa että joku panee, en ole koskaan koenut asiaa noin. Kuten sanoin, niin oli joskus ihana olla toisen lähellä ja yksi asia johti toiseen. Olin 7 vuotta sinkkuna. Minusta se on pitkä aika olla yksin.

No ei mun seksini ole pelkästään yhden illan jutuissa tapahtunut!

[QUOTE="a p";26050214]No ei mun seksini ole pelkästään yhden illan jutuissa tapahtunut![/QUOTE]

En väittänyt niin. Ei kannata hermostua. Kirjoitit, että sulla ei nykyisin ole miestä. Ainakin minusta seksi on aivan erilaista parisuhteessa.

Siksi, että mä haluan seksiä ja mulla on siihen oikeus sinkkunakin! Hyvältä se silti tuntuu!

Ei hitto teitä! Kai mä aikuinen ihminen saan tehdä kuten haluan!

[QUOTE="a p";26050277]Siksi, että mä haluan seksiä ja mulla on siihen oikeus sinkkunakin! Hyvältä se silti tuntuu!

Ei hitto teitä! Kai mä aikuinen ihminen saan tehdä kuten haluan![/QUOTE]

Hehheh. Jos joku lörppymuna mies sanoisi, että tykkää seksistä, vaikkei edes seiso, niin uskoisitko?

En väittänyt niin. Ei kannata hermostua. Kirjoitit, että sulla ei nykyisin ole miestä. Ainakin minusta seksi on aivan erilaista parisuhteessa.

Ei se parisuhteessa oleminen takaa sitä, että seksi on sitä parhainta. On mulla ollut yhden illan juttuja miesten kanssa jotka on todella hyviä sängyssä ja taas sitten olen seurustellut parin miehen kanssa joiden kanssa se seksi ei niin kovin kummoista ollut. Nuo seurustelut kyllä loppuivatkin melko lyhyeen osittain tuosta syystä, mutta toki muitakin syitä oli.

[QUOTE="vieras";26050288]Hehheh. Jos joku lörppymuna mies sanoisi, että tykkää seksistä, vaikkei edes seiso, niin uskoisitko?[/QUOTE]

Miten tämä on sama asia kuin se, että en saa orgasmia? Mä kiihotun ja kostun eli ei voi verrata impotenssiin.

Ja miksi impotentti ei voisi sanoa, että tykkää seksistä? Silloin vain on ongelma saada seisokki aikaiseksi, mutta aika monella impotenssista kärsivällä on varmasti kokemusta seksistä ja tietävät sen perusteella sanoa, että tykkäävät siitä.

Että sun kommenttisi oli nyt aika pahasti ontuva monessakin mielessä.

[QUOTE="vieras";26050288]Hehheh. Jos joku lörppymuna mies sanoisi, että tykkää seksistä, vaikkei edes seiso, niin uskoisitko?[/QUOTE]

Jos mies sanoo nauttivansa niin mitä minun uskomuksellani on väliä? Uskon että nauttii. Miten voisin väittää toiselle ihmiselle että ei nauti?

Alkuperäinen kirjoittaja tää menee jo naurettavaksi;26050360:
Jos mies sanoo nauttivansa niin mitä minun uskomuksellani on väliä? Uskon että nauttii. Miten voisin väittää toiselle ihmiselle että ei nauti?

:flower:

Lues nyt Blue noita joitakin kommentteja ja mieti, että onko ne asiallisia.

[QUOTE="a p";26050319]Miten tämä on sama asia kuin se, että en saa orgasmia? Mä kiihotun ja kostun eli ei voi verrata impotenssiin.

Ja miksi impotentti ei voisi sanoa, että tykkää seksistä? Silloin vain on ongelma saada seisokki aikaiseksi, mutta aika monella impotenssista kärsivällä on varmasti kokemusta seksistä ja tietävät sen perusteella sanoa, että tykkäävät siitä.

Että sun kommenttisi oli nyt aika pahasti ontuva monessakin mielessä.[/QUOTE]

Jos kiihottuisit, myös laukeaisit silloin helposti.

Yhteistyössä