Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26048646]Kauhea ajatus muuten, että jotkut eivät nauti ilman orgasmia. Jyystetään vain kuin pakkopullaa ja odotetaan, että se orgasmi tulisi, että olisi jotain kivaa siinä seksissä.[/QUOTE]

Onhan se. Jos joku kuitenkin voi nauttia ilman orgasmia niin hyvä niin.

[QUOTE="vieras";26048703]No paineessa TIETYSTI. Johan mä sulle tuossa kerroin mikä kaikki kiikastaa. Siis ihan kaikki. Voiko tätä nyt enää paremmin tunnustaa? Rytky on se joka siellä mesoi (ei tosin suoraan minulle kun en ketjuun kirjoittanut) ihan tarkat yleisohjeet ja kaikki kaikille. Sen verran hyvin veti oppitunnin, että tuo nikki jäi muistiin. Aika kuvaava ilmeisesti. Vähän kuin Jytky. Jatketaanko?[/QUOTE]

Ihan normaalia keskustelua tuo minusta siellä kävi. Hirveesti sinä kyllä kiihdyt toisen mielipiteistä ja kokemuksista kun eihän se rytkynjytky siellä ketään edes haukkunut tms.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="a p";26048693]Ei vaan olettteko tosissaan sitä mieltä, että kukaan ei voi nauttia seksistä jos ei saa orgasmia. Jos itse saatte orgasmin, niin ei seksista voi nauttia sellainen joka ei laukea. Te vastaatte nyt omasta puolestanne ettekä tajua sitä, että seksistä voi nauttia myös ilman orgasmia. Te siis haluatte määritellä muiden puolesta näiden nautinnon, tässä tapauksessa kyllä määrätä että ei toiset nauti.

Millä oikeudella te päätätte mun puolesta, että mä en nauti seksistä?[/QUOTE]

Sori, en nyt ajatuksella vastannut. Puhuin vain itsestäni. Tiedän että jotkut voivat nauttia ilman orgasmia.

päivitä tietosi. jotkut tosiaan uskovat tuohon emätin-orgasmiin, joka kuitenkin on fysiologisesti mahdoton. Se on klitoriksen takaosa joka on emättimen sisällä enemmän tai vähemmän ja aiheuttaa sen orgasmin.
esim G-pistettä ei ole olemassakaan! - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi

No johan on artikkeli. Setämiehellä on selvästi valtava tarve päästä sanomaan luomakunnan kruununa, miltä naisista kuuluu tuntua.

rupes vaan yleisesti vituttaa tää saatanan tyhmä ketju. :D
Sanotaan sitten, että niin ejakulointikin vaatii enemmän oman fysiologian opettelua ja heittäytymistä, kyllä mua harmittais jos en vois ejakuloida vaan jäis aina puolitiehen panot niinkun sulla, mutta mikäs siinä jos tykkäät....
nojoo en jaksa enää, lähden lenkille, moro :D

No sähän nyt ihan tyhmäksi heittäydyt... Mun ei varmaan tarvitse sulle alkaa enää ejakulaatiosta luentoa pitämään vaan tajuat varmaan itsekin vertauksesi järjettömän kömpelyyden. Ja joo, tajuan kyllä että sen kömpelyyden takia sinä sen vertauksen teitkin.

Väännetään vielä kerran rautalangasta. Eli ne naiset jotka ovat ensinnäkin kykeneviä orgasmiin (klitorissellaiseen) saattavat olla kykeneviä myös emätinorgasmiin. Mutta todella harvoin sen emätinorgasmin löytää ihan noin vain. Se vaatii opettelua ja heittäytymistä sihen opetteluun. Toiset opivat sen saamaan vain tietyssä yhdyntäasennossa, toiset oppivat sen saamaan ihan jokaisessa yhdyntäasennossa.

Ejakulaatio taas ei ole opettelun asia. Se ei ole edes tahdon asia. Eikä sitä voi lopettaakaan vaikka tahtoisikin (emätinorgasmiahan kun ei ole pakko opetella, tai edes saada, vaikka siihen kykenisikin). Mutta tämänhän sinä varmasti tiesitkin.

[QUOTE="a p";26048543]Ei kun mä kiukkuan sen takia, että te aivan selvästi väheksytte mun nautintoa ja tyydytyksen saamista siksi, että en saa orgasmia. Seksiä saan kyllä mielin määrin ja hyvä niin koska sitä mä haluankin.

Se on vain niin, että tuollaiset tekstit kuten tuo sun viimeinen kappale saa mut ärsyyntymään koska tuo ei ole mitään muuta kuin väheksymistä. Edelleenkään te ette voi määritellä mun tai kenenkään muun puolesta nautitaanko me vai ei. Se on asia mistä mä päätän itse ja tiedän nauttivani. Se ei vain käy teille koska nautin eri tavalla kuin te.[/QUOTE]

Kuule suosittelisin sulle sitä orgasmipitoista seksiä, niin et tyydytettynä jaksa stressata ja kiukuta mitä muut ajattelevat sun seksistä. Toi mun viimenen kappale on ihan täydellinen vertaus, mitä sä et kyvyttömänä tietenkään tajua.

Ite käväsin just harrastamassa mielettömän upeaa seksiä miehen kanssa, et kuule uskokkaan kuinka ihanalta orkku tuntuu miehen penis sisällä.. :p
Minä tiedän millaista on orgasmiton seksi ja orgasmin kanssa seksi. Sinä selvästi et. Joten kumpi tässä enemmän on asiantuntija nautinnosta? :D

Sä voit uskotella ittelles mustaa valkoiseksi ja nauttia vaikka kynsien leikkuusta, ihan sama se mulle on. Sulla tässä ongelma näyttää olevan.

No johan on artikkeli. Setämiehellä on selvästi valtava tarve päästä sanomaan luomakunnan kruununa, miltä naisista kuuluu tuntua.

Kun kerran miehilläkään en ole niin ei voi olla naisillakaan!! NIH!!! :D

No joo, mä en ole tohtori tms. niin en lähde väittelemään kenenkään kanssa siitä mikä on nimeltään ne hermopäätteet emättimessä millä sen orgasmin voi saada. Mutta tiedän että se on mahdollinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";26048816]Kuule suosittelisin sulle sitä orgasmipitoista seksiä, niin et tyydytettynä jaksa stressata ja kiukuta mitä muut ajattelevat sun seksistä. Toi mun viimenen kappale on ihan täydellinen vertaus, mitä sä et kyvyttömänä tietenkään tajua.

Ite käväsin just harrastamassa mielettömän upeaa seksiä miehen kanssa, et kuule uskokkaan kuinka ihanalta orkku tuntuu miehen penis sisällä.. :p
Minä tiedän millaista on orgasmiton seksi ja orgasmin kanssa seksi. Sinä selvästi et. Joten kumpi tässä enemmän on asiantuntija nautinnosta? :D

Sä voit uskotella ittelles mustaa valkoiseksi ja nauttia vaikka kynsien leikkuusta, ihan sama se mulle on. Sulla tässä ongelma näyttää olevan.[/QUOTE]

Taidat kyllä saada eniten kiksejä kiusanteosta.

[QUOTE="a p";26048768]Ok. Sä taidatkin sitten olla harvinaisuus tässä keskustelussa naisena joka itse laukeaa ja ymmärtää kuitenkin niitä jotka ei laukea. Kun jotkut ei tuota asiaa tajua eikä usko kun sanotaan, että nauttii siitä seksistä.[/QUOTE]

"Hyvästä seksistä nauttii koko session alusta loppuun, tottakai. Mutta kovin paljon jäisi puuttumaan jos orgasmi oman miehen kanssa jäisi saamatta."

Parjaamasi Rytkäätyksen suora lainaus sivulta 3. Hyvin ymmärtää näköjään.
Kun luet tuon ensimmäisen lauseen. Toisessa lauseessa hän vastaa esittämääsi kysymykseen. Kuka voi tietää ettei erilaisia mielipiteitä sinulle saanut asiasta esittää?

[QUOTE="vieras";26048816]Kuule suosittelisin sulle sitä orgasmipitoista seksiä, niin et tyydytettynä jaksa stressata ja kiukuta mitä muut ajattelevat sun seksistä. Toi mun viimenen kappale on ihan täydellinen vertaus, mitä sä et kyvyttömänä tietenkään tajua.

Sä voit uskotella ittelles mustaa valkoiseksi ja nauttia vaikka kynsien leikkuusta, ihan sama se mulle on. Sulla tässä ongelma näyttää olevan.[/QUOTE]

Mä kerroin jo alussa, että olen saanut pari kertaa orgasmin seksissä, että enköhän mä tiedä eron... Enkä mä mikään kyvytön ole. Enhän mä ole mikään täysin orgasmiton ihminen jos et osannut sitä lukea.

Juuri tuollainen teksti saa mut ärsyyntymään. Sulla ei ole mitään oikeutta määritellä sitä mistä mä nautin. Eli kenellä tässä on ongelma? Ei ainakaan mulla joka nauttii seksistä ja antaa muidenkin nauttia eikä määrittele muiden nautintoja.

Et sä kovin tyydytetyltä vaikuta tuon kitkerän ja ivaavan tekstisi perusteella vaikuta jos nyt haluat tuolle linjalle lähteä.

"Hyvästä seksistä nauttii koko session alusta loppuun, tottakai. Mutta kovin paljon jäisi puuttumaan jos orgasmi oman miehen kanssa jäisi saamatta."

Kun luet tuon ensimmäisen lauseen. Toisessa lauseessa hän vastaa esittämääsi kysymykseen. Kuka voi tietää ettei erilaisia mielipiteitä sinulle saanut asiasta esittää?

Niin ja minäkään en näköjään sitten enää ymmärrä asiaa vaikka olen koittanut ymmärtämistä tuoda julki, vaikka itse henkilökohtaisesti en ko asiaa ymmärrä tai halua suuremmin tehdä.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys

Kyllä se oli se joku vieras joka on tässä jatkuvasti parjannut Rytkäätystä.

Saa olla eri mieltä, mutta onko se joku mielipide kun väitetään, että mä en voi nauttia? Siitä tässä ketjussa on ollut kyse, mutta ei ilmeisesti sekään ole tullut selväksi kuin ei sekään, että päätän itse mistä nautin. Ja päätän itse harrastanko seksiä vai en.

[QUOTE="a p";26048862]Kyllä se oli se joku vieras joka on tässä jatkuvasti parjannut Rytkäätystä.

Saa olla eri mieltä, mutta onko se joku mielipide kun väitetään, että mä en voi nauttia? Siitä tässä ketjussa on ollut kyse, mutta ei ilmeisesti sekään ole tullut selväksi kuin ei sekään, että päätän itse mistä nautin. Ja päätän itse harrastanko seksiä vai en.[/QUOTE]

Näytä mulle se kohta missä sanotaan ettet sinä voi nauttia?!

[QUOTE="topi";26048738]Ihan normaalia keskustelua tuo minusta siellä kävi. Hirveesti sinä kyllä kiihdyt toisen mielipiteistä ja kokemuksista kun eihän se rytkynjytky siellä ketään edes haukkunut tms.[/QUOTE]

En ole ollenkaan kiihtynyt. :D Suurta hupiahan Rytky antaa.
Tässä on muuten toinen hyvä keskustelu menossa.

Joku kokee nauttivansa seksistä ilman orgasmia? Onhan moni tietävä häntä jo valistanut ettei se voi olla mahdollista. Hitsi, :( kun se Rytky ei nyt ole sanomassa mikä on oikeasti oikein. Sillä on sitä kokemusta ja mielipiteitä! :)

Kokemus ja mielipiteen ei vaan aina ihan riitä. On olemassa myös tutkimuksellista tietoa mutun sijaan.
Hermoista, koko keholta, kulkeutuu aivoihin viesti jonka aivot muuttaa tai ei muuta orgasmiksi. Eri ihmisillä se vaihtelee. Eli kipukin voi tuottaa palautteena orgasmin. Siitä sitten kannattaa laittaa ketju tyyliin, kuinka joku voi saada nautintoa kivusta. Jalaton mies saattaa saada orgasmin jalantynkää sivelemällä. Ihmisillä on erilaisia tapoja kokea nautintoa.

[QUOTE="vieras";26048874]Näytä mulle se kohta missä sanotaan ettet sinä voi nauttia?![/QUOTE]

Aika monessa keskustelussa täällä on ollut esillä se, että ei kannata harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Ja luulisi jo mun otsikosta ja aloituksesta tajuavan, että ihmettelen sitä miksi joidenkin mielestä nainen ei voi nauttia seksistä ilman orgasmia.

Enkä nyt tarkoita jonkun tietyn nikin kirjoitusta eli älä takerru siihen. Luuletko, että tämä aloitus kumpuaa jostakin tyhjästä kun jo heti alussa mainitsin miksi asiaa ihmettelen.

[QUOTE="vieras";26048880]En ole ollenkaan kiihtynyt. :D Suurta hupiahan Rytky antaa.
Tässä on muuten toinen hyvä keskustelu menossa.

Joku kokee nauttivansa seksistä ilman orgasmia? Onhan moni tietävä häntä jo valistanut ettei se voi olla mahdollista. Hitsi, :( kun se Rytky ei nyt ole sanomassa mikä on oikeasti oikein. Sillä on sitä kokemusta ja mielipiteitä! :)

Kokemus ja mielipiteen ei vaan aina ihan riitä. On olemassa myös tutkimuksellista tietoa mutun sijaan.
Hermoista, koko keholta, kulkeutuu aivoihin viesti jonka aivot muuttaa tai ei muuta orgasmiksi. Eri ihmisillä se vaihtelee. Eli kipukin voi tuottaa palautteena orgasmin. Siitä sitten kannattaa laittaa ketju tyyliin, kuinka joku voi saada nautintoa kivusta. Jalaton mies saattaa saada orgasmin jalantynkää sivelemällä. Ihmisillä on erilaisia tapoja kokea nautintoa.[/QUOTE]

Kyllä Rytkäätys on jo mielipiteensä tässä ketjussa ilmaissut.

No mikä tässä nyt on ongelma? Ap ole ihan rauhassa ilman orgasmiasi; eihän siitä kukaan edes tiedä mitään jos et huutele. Ei sun tarvi räyhätä meille jotka saadaan... vai? Tartteeko? Mikä mättää??

No mikä tässä nyt on ongelma? Ap ole ihan rauhassa ilman orgasmiasi; eihän siitä kukaan edes tiedä mitään jos et huutele. Ei sun tarvi räyhätä meille jotka saadaan... vai? Tartteeko? Mikä mättää??

Uskomatonta. Kyllä mä saan ärsyyntyä kommenteista joiden mukaan mä en voi nauttia enkä saa harrastaa seksiä. En mäkään tule teille soittamaan suutani, että mitä saatte tehdä ja mitä ette.

Asia ei ole mulle ongelma, mutta näyttä olevan muille kun lukee joidenkin vastauksia.

[QUOTE="mä";26046751]Kyllä, minä olen sitä mieltä, että seksi ilman orgasmia on hukkaan heitettyä aikaa!!! MÄ kuolisin jos mulle tulis ongelmia sen saamisessa...[/QUOTE]

:D Tervemenoa vaan jos noin tulee käymään jossain vaiheessa elämääsi.

[QUOTE="a p";26048977]Uskomatonta. Kyllä mä saan ärsyyntyä kommenteista joiden mukaan mä en voi nauttia enkä saa harrastaa seksiä. En mäkään tule teille soittamaan suutani, että mitä saatte tehdä ja mitä ette.

Asia ei ole mulle ongelma, mutta näyttä olevan muille kun lukee joidenkin vastauksia.[/QUOTE]

No jos se ei ole sulle ongelma niin mitä vaahtoat? Minun puolestani saat nauttia niin paljon kuin sielu sietää, vaikka itse en tosin orgasmitonta nautintoasi kadehdi, siksi paljon tykkään saada... siis niitä. Mutta minusta täällä ei ole kukaan kieltänyt sua nauttimasta, mistäköhän nyt on oikein kyse...

Mikä pännii, jos kerran itselläsi on kaikki vallan hyvin?

[QUOTE="a p";26048977]Uskomatonta. Kyllä mä saan ärsyyntyä kommenteista joiden mukaan mä en voi nauttia enkä saa harrastaa seksiä. En mäkään tule teille soittamaan suutani, että mitä saatte tehdä ja mitä ette.

Asia ei ole mulle ongelma, mutta näyttä olevan muille kun lukee joidenkin vastauksia.[/QUOTE]

Lainaappas nyt ap oikeasti pari kommenttia missä lukee että sä et voi nauttia etkä saisi harrastaa seksiä! Sä jauhat jauhat ja jauhat että kaikki sanoo näin mutta silti jää epäselväksi että kuka/ketkä näin sanoo. Ja kun mä oon niin tyhmä että mä en oikeasti nää sellaista niin nyt sitten kyllä näytät että mäkin sitten tiedän mistä sä puhut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lainaas niitä vastauksia nyt tähän niin oikeasti nähdään mistä sä puhut.

Väännetään vielä kerran rautalangasta. Eli ne naiset jotka ovat ensinnäkin kykeneviä orgasmiin (klitorissellaiseen) saattavat olla kykeneviä myös emätinorgasmiin. Mutta todella harvoin sen emätinorgasmin löytää ihan noin vain. Se vaatii opettelua ja heittäytymistä sihen opetteluun. Toiset opivat sen saamaan vain tietyssä yhdyntäasennossa, toiset oppivat sen saamaan ihan jokaisessa yhdyntäasennossa.

Mutta, koska kaikilla naisilla ei riitä sitä kudosta emättimen puolelle tarpeeksi tai lainkaan niin kaikki eivät voi saada orgasmia sisäpuolelta vaikka saisivat sen esillä olevasta klitoriksesta, joten;
pitäisikö vaihtaa miestä sata kertaa, nähdä vuosikaudet vaivaa ihan yrittämällä yrittää saada emätinorgasmia kaikilla mahdollisilla mielukuvilla, fetisseillä ja keinoilla ja sitten kuolinvuoteella todeta, että ei vain ollut edes fysiologisesti mahdollista saada emättimen kautta orgasmia??

Miten siis kukaan voi sanoa toisesta ihmisestä, että heittäydy ja vapaudu, kun voi olla mahdollisuus ettei vaan voi saada sisäpuolelta orgasmia!?

ja otetaan vielä yksi esimerkki, voi saada esim itseään sormettamalla emättimen kautta orgasmin ja yhdynnässä ei, koska sormi vääntyy 90asteen kulmaan ja sillä voi painella klitoriksen takaosaa, peniksellä tämä taas on mahdotonta.

Mielummin minä nautin seksin harrastamisesta, kuin, että tuhlaisin koko elämäni yrittämällä kaiken maailman poppakonsteja emätinorgasmin tavoitteluun :D

Yhteistyössä