D
"daisy"
Vieras
Minä totuin lapsena ja nuorena tietynlaiseen ihmistyyppiin.
Sanotaanko, että 9 naapuria 10 :stä oli sellaisia, jotka eivät halunneet häiritä ketään. (Osa suunnilleen tyyliä, että katsotaan ikkunasta että naapuri on mennyt ja mennään vasta sitten pihalle, jotta ei tarvitse tervehtiä. Eli siis vaatimattomia ja vähän kuin ujostellaan)Hienotunteisia, kunnioittivat toisen yksityisyyttä. Tervehditään jos tullaan vastaan, mutta annetaan toisten elää omaa elämää, ilman suurempaa kiinnostusta muihin.
Sitten se 1 kymmenestä oli sellainen sosiaalinen tyyppi, joka pyysi kahville ja oli ystävällinen ja puhelias ja sosiaalinen. Yleensä nainen. Ulospäinsuuntautunut ja iloinen ja nauravainen ihminen.
Mutta se 9 kymmenestä jätti toiset rauhaan, oli hienotunteinen, kohtelias, hiljainen, ei halunnut häiritä muita, vaatimaton. Ei tuo itseään esiin.
No, omat naapurini täällä ovat jotain aivan täysin käsittämätöntä tyyppiä. Tai osa heistä.
He ovat aina ulkona, ja juoruavat ja mustamaalaavat toisia ,niin kovalla äänellä, että kuulen heidän puhuvan kun olen omalla pihallani. He laittavat omaa pihaa aamusta iltaan, oikoen ruohot suoraan, mutta heidän tontin rajalta on heidän romujaan ja tavaroitaan joka suuntaan. Eivät mahdu siis tontilleen. Eivät kunnioita toisten yksityisyyttä.
Ovatko ihmiset erilaisia riippuen läänistä vai ovatko kaikki ihmiset muuttuneet, ja itse en pysy perässä?
Sanotaanko, että 9 naapuria 10 :stä oli sellaisia, jotka eivät halunneet häiritä ketään. (Osa suunnilleen tyyliä, että katsotaan ikkunasta että naapuri on mennyt ja mennään vasta sitten pihalle, jotta ei tarvitse tervehtiä. Eli siis vaatimattomia ja vähän kuin ujostellaan)Hienotunteisia, kunnioittivat toisen yksityisyyttä. Tervehditään jos tullaan vastaan, mutta annetaan toisten elää omaa elämää, ilman suurempaa kiinnostusta muihin.
Sitten se 1 kymmenestä oli sellainen sosiaalinen tyyppi, joka pyysi kahville ja oli ystävällinen ja puhelias ja sosiaalinen. Yleensä nainen. Ulospäinsuuntautunut ja iloinen ja nauravainen ihminen.
Mutta se 9 kymmenestä jätti toiset rauhaan, oli hienotunteinen, kohtelias, hiljainen, ei halunnut häiritä muita, vaatimaton. Ei tuo itseään esiin.
No, omat naapurini täällä ovat jotain aivan täysin käsittämätöntä tyyppiä. Tai osa heistä.
He ovat aina ulkona, ja juoruavat ja mustamaalaavat toisia ,niin kovalla äänellä, että kuulen heidän puhuvan kun olen omalla pihallani. He laittavat omaa pihaa aamusta iltaan, oikoen ruohot suoraan, mutta heidän tontin rajalta on heidän romujaan ja tavaroitaan joka suuntaan. Eivät mahdu siis tontilleen. Eivät kunnioita toisten yksityisyyttä.
Ovatko ihmiset erilaisia riippuen läänistä vai ovatko kaikki ihmiset muuttuneet, ja itse en pysy perässä?