outoja ajatuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misty rose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

misty rose

Vieras
itse opiskelen tällä hetkellä ja mulla on noin vuosi jäljellä ennen valmistumista. miehellä on vakituinen suht hyvä palkkainen työpaikka. minulla on entisestä suhteesta lapsi. Tahtoisin kovasti lasta nykyisen mieheni kanssa. Olen kertonut miehelle lapsi haaveestani ja hän sanoi että voimme hankkia lapsen sitten kun olen suorittanut opintoni ja saanut varman työpaikan ja elämä on muuten mukavaa. En tiedä miksi mutta jotenkin pelkään että mitä jos se vaan sanoo noin eikä tarkoita sitä oikeasti? Lisäksi tuntuu etten malta odottaa... ties kuinka pitkä aika siihen menee että olen saavuttanut kaiken tuon varsinkin kun opiskelu juuri nyt tökkii aika pahasti..

Jos se opiskelu jo nytkin tökkii, niin luuletko että miehesi haluaa että jäät lapsen saamisen myötä lojumaan työttömäksi ja hänen elätätteväkseen??? Ymmärrän hyvin miestäsi, että on nuo ehdot sanellut.

'Hyväpalkkainen' ja 'lapsihaaveistani' ovat yhdyssanoja.
Jospa vaikka uskoisit miehesi sanaan tai juttelet asiasta uudemman kerran. Emme me täällä vo itietää mitä mies päässään ajattelee ;)

onpas mukavaa mikäli mies ajattelee minusta noin ihanasti että se on ihan päivän selvä asia että aijon jäädä kotiin loppuelämäksi lusmuilemaan... Opiskelujen tökkimisellä tarkoitan etten ymmärrä tehtäviä, jään jälkeen helposti koska opin hitaasti.

Ilmeisesti olet kuitenkin jo täysi-ikäinen ihminen, enemmän kuin 18 ja jos sinulla ei ole mitään koulutusta vielä, niin ihan on aiheellista ajatellakin, että saatko sitä edes hankittua. Jos koulun käyntisi takkuaa jo nyt, olipa kyse oppimisen hitaudesta tai mistä vaan, niin kohdallasi on ihan aiheellista hoitaa ensin se koulu alta pois, voimavarasi eivät ehkä toisen lapsen myötä enää riittäisi jos nytkin tekee tiukkaa.

Yhteistyössä