outo rakenneultra

Minulla oli rakenneultra viikolal 19+6.
Se kesti jotain 5 minuuttia, lääkäri sanoi ainoastaan että tässä on selkäranka ja tässä sääriluu, sydämensyke on hyvä. Thats it.
Mutta kai hän olisi sanonut jos jotain olisi ollut vialla?

Profiilissani on kuva jonka sain mukaan ja minusta se poikkeaa paljon muiden kuvista, vai kuvittelenko vain? onko kuva teistä "normaali"? (minusta kun tuntuu että pää on jotenki liian suuri? voi olla kuvittelen vain.

Pelottaa että jokin olisi vialla, mutta luulen edelleen että eiköhän lääkäri olisi sanonut jos jotain olisi löytynyt...
 
Vertasin omiin ultrakuviin tuolta rakenneultra ajoilta ja ihan on normaali kokonen pää teijän sikiöllä =) . Sä nyt vaan stressaat ihan turhaan, kyllä ne ois sanonu jos joku olis ollu hätänä. Mutta voithan käydä vielä ihan oman mielenrauhan takia yksityisellä ultraamassa, jos se vaikka helpottais. Mutta mun mielestä ihan normaali kokonen toi pää teijän pienokaisella.
 
Kyllä lääkäri olisi huomattanut asiasta, jos joku olisi ollut rakenteissa jotenkin poikkeavaa ja tuon kuvan perusteellakin näkee, että on ok. Pää on vielä nuilla viikoilla isompi suhteessa muuhun vartaloon, ennenkuin tasottuu sitten aikoinaan loppuviikkoja kohti. :flower:
 
Viisi minuuttia vain? :eek: Meilläkään ei mun mielestä mennyt kauan, joku 20 min, mutta ihan rauhassa käytiin kaikki läpi. Ultrauksen taisi tehdä kätilö. Kuva löytyy profiilista, jos haluat vertailla. :)
 
Meillä rakenneultran teki kätilö, jolla ilmeisesti oli aika kiire kun koko ultraus oli ohi n.10minuutissa...
Kertoi kyllä mitä missäki on ja että kaikki on normaalia mut ei noin lyhyessä ajassa voi vastaanottaa kaikkea tuota tietoa... :|
 
Mun nt-oli myös vastaava,5 min ja ohi.Olivat myöhässä tunnin ennen mua ja mä "vanhana konkarina"sain pikakohtelun ja hätäisen ultran :( Mutta kaikki oli ok.Vaan en saanut nähdä kuvalta liikkuiko tai käsiä ja jalkoja,mittas vaan pääperä mitan ja niskapoimun ja sanoi että kaikki ok.Joo otti se jonkun sydänkäyränkin.Mutta ei tosiaan 5:ttä minuuttia pidempää kestänyt,olin hiukan hoomoilasena.
 

Yhteistyössä