Outo kroppa km:n jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zoooro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zoooro

Vieras
Onko muilla sellainen olo km:n jälkeen että kroppa ei tunnu omalta???

Sain keskenmenon 05/09 ja sitä ennen tunnistin selvästi ovulaation limojen ja kipujen perusteella. Nyt en enää. Limaa ei tule ollenkaan eikä kipujakaan.

Myös tissit kipeytyivät aina ennen menkkoja, mutta km:n jälkeen sekin on loppunut.

Nyt pelottaa voiko tässä raskautua uudelleen kun kroppakaan ei tunnu toimivan kunnolla...

En osaa keskenmenosta sanoa, mutta itselläni kaikki oireet ja kuukautiskivut loppuivat ensimmäiseen raskauteen ja kyllä olen tullut normaalisti raskaaksi sen jälkeenkin.

Palautuminen keskenmenosta on yksilöllistä mutta voi kestää kuukausiakin että kroppasi toimii normaalisti.Ja kannataa olla stressaamatta asiaa sillä sekin vaikuttaa ovulointiin niin kuin varmasti tiedät.Minulla on siis vajaa 4 vuotias poika jonka jälkeen olen saanut kaksi keskenmenoa.Uudellen tulin ensimmäisen keskenmenon jälkeen raskaaksi 9 kuukauden päästä joka myös meni kesken.Ja toisen jälkeen meni 5 kuukautta.Tällä hetkellä olen rv 18+6.

Mulla oli km maaliskuulla rv 8, jonka jälkeen pidettiin kolmen kuukauden paussi vauvahaaleiluista, vaikka kohtu tyhjenikin itsestään. Kesäkuussa alettiin uudestaan yrittämään ja kaikki tuntui normaalilta. Limoja riitti ja oviksen bongasin mielestäni myös. Elokuun alussa mulla on kemiallinen raskaus eli testi näytti haaleaa plussaa mutta samantien alkoi vuoto, joka kesti muistaakseni viisi päivää. Kävin mittauttamassa hcg-hormonipitoisuuden tasan viikko km-vuodon alkamisesta ja se oli silloin alle 2.

Uuden yrityksen aloitimme vajaa viikko tuon vuodon päättymisestä. Ovislimat jäivät tulematta, ja mutta nippailuja ja kipua tunsin "mahdollisen" oviksen aikoihin.

Kaikenlaisia raskausoireita mulla on ollut jo reilun viikon menkkajuilinnoista runsaaseen valkkariin. Aion testata tämän viikon lopulla, jos menkat ei ala sitä ennen. Onnistuispa nyt!

Mulla oli keskenmeno elokuussa 09 ja ekan ovulaation bongasin ensin tuntemusteni, mutt lopulta myös tikuttelun perusteella 17 pv kaavinnan jälkeen. Kuukautiset tulivat myös ns. normaalilla aikataululla ja tässä jännään viikkoa ennen ekaa "oikeata" ovulaatiota ovatko tuntemukset samat kuin ennen. Zoooro, sanoisin kokemuksestani, ett keskenmenon jälkeen kroppa ei tunnu omaltam, vaikk kaikki menis just niinku pitäs. Tästä just pähkäilen, pitäskö aloittaa greippimehukuuri, jotta tunnistaisin seuraavan ovulaation varmasti, vaikka kaapissa odottaa varsinainen "testistö". Onnea Sinulle matkalla äitiytyeen :)

Yhteistyössä