Outo alapää?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BIG PROBLEM, I THINK?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BIG PROBLEM, I THINK?

Vieras
Hei,

minulla on nyt jonkinlainen ongelma.

Huomasin äskettäin alapäässä oudon näköisiä rakkuloita joita epäilen kondyloomaksi mutta en ole vielä päässyt lääkärille näyttämään sitä. Toinen ongelma on että vähän lähemmin tutkiessani alapäätäni, huomasin että vaginan vieressä sekä ylhäällä että alhaalla on kummallakin puolella jonkilaiset "reiät", ihan sormen saan sisälle ja se sattuu ihan hirveästi. Onko tämä ihan normaalia. Googletin vaginasta kuvia jolta sen pitäisi näyttää mutta ei kuvissä näkynyt kyseisiä reikiä. Toiseksi peräaukon vieressä on jokin kipeä patti, johon sattuu kun ulostaa.

Ihan hirveästi ongelmia näköjään mutta pääsen vasta ensi viikolla lääkärille ja olen vähän huolissani tilanteestani.

Älkää ihmetelkö sitä etten tiedä miltä terveen alapään kuuluisi näyttää sillä en ole aikaisemmin kiinnittänyt mitään huomiota alapäähäni sillä se ei ole kiinnostanut sillä en ollut harrastanut seksiä joten oletin että se on ok.
Nyt kesällä sitten kokeiltiin poikaystävän kanssa yhdyntää ja poikakin oli ensikertalainen joten ihmettelen vähän näitä oireita :S

Hetken ajattelin, että tarkoitat virtsa-aukkoa ja peräaukkoa ja ajttelin, että olet todella tietämätön.Sitten ajattelin, että pilailet.Toisaalta tunnut tietävän missä peräaukko on.Peräaukossa voi olla peräpukamia eli tämän alueen suonikohjuja tai paisekin on mahdollinen.Rakkuloista en tiedä, voihan iho olla epätasainen ja voi olla tulehtuneita talirauhasia eli suomeksi sanottuna finnejä:) ja jos et ole tutustunut asiaan niin on mahdollista, että mitään hätää ei ole. Lääkärisi voi varmistaa asian ja kerro ihmeessä, että et ole tutustunut asiaan, jotta hän ei ihmettele .kyllä ylimpänä ihopoimun suojassa on klitoris, seuraava on virtsarakon aukko, sitten vagina ja sitten peräaukko. Vaginan ympärillä on sisemmät häpyhuulet ja ulkoisemmat häpyhuulet. Lisäksi karvoja heh :) Koita rauhoittua, jos et ole harrastanut seksiä niin tuskin on herpes tai kondylooma tai mitään.

Olen siis ollut sukupuoliyhteydessä joten pelkään kondyloomatartuntaa. Kerta oli ensimmäinen sekä pojalle että minulle.
En tarkoita näillä vaginan viereisillä rei-illä virtsa-aukkoa enkä peräaukkoa. Nämä ns. reijät ovat vaginan ympärillä sisimpien häpyhuulien sisällä ja niitä on neljä kpl 2 ylhäällä ja 2 alhaalla.

Yhteistyössä