Oulusta ketään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisi löytää sieltä eräs Laura, hän laittoi mulle tärkeän sähköpostin, mutta hänen sähköpostiinsa en saa menemään viestiä, aina pomppaa takasin. Että sais sanaa hänelle että laittaisi vaikka tekstiviestin, tai uuden sähköpostin. Kyse on Laura K:sta, jos joku tuntee ketään Laura K.ta niin voisiko kertoa näitä terkkuja nettivaatteesta

Alkuperäinen kirjoittaja anv:
Pitäisi löytää sieltä eräs Laura, hän laittoi mulle tärkeän sähköpostin, mutta hänen sähköpostiinsa en saa menemään viestiä, aina pomppaa takasin. Että sais sanaa hänelle että laittaisi vaikka tekstiviestin, tai uuden sähköpostin. Kyse on Laura K:sta, jos joku tuntee ketään Laura K.ta niin voisiko kertoa näitä terkkuja nettivaatteesta

Taitaa olla aika hakuammuntaa näin häntä löytää, mutta toivotan onnea yritykselle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja julius-jellona:
Alkuperäinen kirjoittaja anv:

Taitaa olla aika hakuammuntaa näin häntä löytää, mutta toivotan onnea yritykselle. :D

niin uskoisin minäkin...

Juu, laitoin kaupan etusivullekin viestin, hän laittoi jo 2 viikkoa sitten sähköpostin ja siihen osoitteeseen ei yksinkertaisesti mene postia, heti pomppaa takasin! olen numerotiedustelusta kysellyt mutta ei löydy, ilmoitti kyllä olevansa oulusta, joten oletan sitten oulu eikä esim. jääli tai kempele... mutta tosiaan, jos jokin tuntee, niin olisin tosi kiitollinen avusta ja uskoisin että Laura myös :heart: