Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä miten saa np-ultran muttei rakenne ultraa?
Itse asun lähikunnassa ja kumpaisessakin saa joka raskaus käydä ilmaiseksi oyssissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ite synnytin nyt loppukesästä ja kyllä se oli toistepäin ainaki sillon.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä ei saa kumpaakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä ei saa kumpaakaan..
Eikö? No onpa kumma luulis että edes toisen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ite synnytin nyt loppukesästä ja kyllä se oli toistepäin ainaki sillon.
Niin oli, mutta muuttuu 2008 alussa ja ne joilla nyt raskaus alussa, tulee tuo käytäntö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho
Ja lähikunnasta voi kuitenkin käydä ilmaiseksi.
Mun on itse pitänyt soittaa np-ultra, jonka jälkeen ultran tekijä on varannut rakenneultran.Ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho
Mun on itse pitänyt soittaa np-ultra, jonka jälkeen ultran tekijä on varannut rakenneultran.Ilmaiseksi.
Kyllä, esim Haukiputaalta käydään ultrat Oulussa, molemmat ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho
no kyllä kai tekin poliklinikkamaksun tuosta käynnistä maksatte..?
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho