Oulussa asuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen Oulussa asunut Rajakylässä ja mä kyllä tykkäsin. Kaikki palvelut kävelymatkan etäisyydellä, koulut ja päiväkodit myös.

Koskaan en kuvitellut muuttavani Oulusta muualle kuin takaisin etelä-Suomeen, mutta nyt kun olen eksynyt Oulun vieruskuntaan Kuusamon suuntaan, niin pois en lähtisi. (Paitsi siis kotiseudulle takaisin)

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Suosittelisin vuokraamaan yksityiseltä vuokra-asunnon, nämä kaupungin vuokra-asunnot saattaa olla levottomampia, alueesta riippumatta.

Rajakylä on ainaki meidän mielestämme tosi hyvää aluetta, näinä 2 vuonna mitä olemme asuneet ei ole kyllä valittamista, asutaan itä puolella rivitalossa ja täällä on paljon lapsiperheitä.
Atuokatosten autoista voi jo päätellä jotain, kyseisen talon "elin-tasosta".

Yksityisiltä vuokraamista tai osakkeen hankkimista suosittelen minäkin. Rauhallisia alueita löytyy Rajakylästä, myös Koskelasta, Pateniemen ja Herukan suunnalta, eteläpuolelta Mäntylästä, Nokelasta, Lintulasta, Kastellista...

Heinäpää ehdottomasti!Kaikki lähellä,koulut,päiväkodit,lähikaupat,keskustan palvelut,liikuntamahdollisuudet,puistot..Vaikka keskustan liepeillä niin silti rauhaisaakin,ainakin siellä perällä.Ja ei enää nykyään tehdaskaan niin haise kuin ennen.Pahin löyhkä menee ylitse äimärautiolle.

Oih,kaipuudella miehen kanssa muistellaan,kun siellä on molempien lapsuusmuistot.Siinä paikassa on jotain sellaista,että sinne aina kaipailee..Ehdottomasti tavoitteena muuttaa sinne(jälleen kerran)takaisin joskus! :)

Yhteistyössä