Oulun Edenin pukutilat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "help"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"help"

Vieras
Millaiset on? Onko naisille ja miehille erikseen vai nk. pukukoppeja, joita joissakin kylpylöissä on? Voiko ekaluokkalainen poika tulla naisten puolelle mukaan / pärjätä itsekseen miesten puolella..?
 
Naisille ja miehille on pukkarit erikseen, mulla kulkee ainakin toistaiseksi (eskarilainen) poika naistenpuolen kautta. Varmaan pärjäis miestenkin puolella, mutta en halua sinne yksikseen päästää haahuilemaan.
 
Kiitos vastauksista! En laita vieraaseen paikkaan ekaluokkalaista yksin. Toki "osaa" toimia, mutta voi olla pelottavaa ja haastavaa löytää oikeat paikat, saada kaappi lukkoon sun muuta.
 

Yhteistyössä