Oululaisia paikkalla?

En mie rehveille kysele (varattu:attn:), kebabbia aattelin hakia :p
Oisko kellä kokemusta kyseisestä paikasta, 8 vuotta viimeks käyny oli sillo vähä karumpi paikka =)

[QUOTE="naikkonen";28756007]on, mutten lähe rehveille, varsinkaa karvakäsipaikkohin =)[/QUOTE]

"Leena"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28756044:
Laita siihen kohtaan väkänen että tekköö ne linkit automaattisesti, nih on huomattavasti mukavampi näppäillä =)
Saako linkkiä tehtyä tuohon pikavastaukseen? Mä vaan laiskana kirjoitan suoraan tuohon alas. Tähän, kun vastaa tulee kyllä nää muutkin valikot, myös tuo muodosta linkit automaattisesti.

"vieras"
Ota iskender.

Sanos muuten Rätti, miksi oululaiset ovat järjestään niin vähä-älyisiä verrattuna esimerkiksi etelän valtaväestöön? Tunnen paljon oululaisia ja ne ovat kaikki toinen toistaan tyhmempiä, siis todellisia turvenuijia.

Eläpä höpsi =)

[QUOTE="vieras";28756328]Ota iskender.

Sanos muuten Rätti, miksi oululaiset ovat järjestään niin vähä-älyisiä verrattuna esimerkiksi etelän valtaväestöön? Tunnen paljon oululaisia ja ne ovat kaikki toinen toistaan tyhmempiä, siis todellisia turvenuijia.[/QUOTE]

kröhömmm
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28756620:
Joskus menee päällekkin =)
Tiedätkö sen tunteen että "olisi pitänyt sittenkin ottaa tuota", mulle niitä ei tule =)
Joo...mutta mä kuolisin nälkään tuossa ajassa. Ei taida sulla olla elämässä kovastikaan kiireitä.

Yhteistyössä