kuhan kiusinAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28756035:En mie rehveille kysele (varattu:attn, kebabbia aattelin hakia
Oisko kellä kokemusta kyseisestä paikasta, 8 vuotta viimeks käyny oli sillo vähä karumpi paikka =)
Saako linkkiä tehtyä tuohon pikavastaukseen? Mä vaan laiskana kirjoitan suoraan tuohon alas. Tähän, kun vastaa tulee kyllä nää muutkin valikot, myös tuo muodosta linkit automaattisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28756044:Laita siihen kohtaan väkänen että tekköö ne linkit automaattisesti, nih on huomattavasti mukavampi näppäillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja kröhömmm;28756613:Oikeeastiko sä valitset ruokaasi kolmatta tuntia?
Joo...mutta mä kuolisin nälkään tuossa ajassa. Ei taida sulla olla elämässä kovastikaan kiireitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28756620:Joskus menee päällekkin =)
Tiedätkö sen tunteen että "olisi pitänyt sittenkin ottaa tuota", mulle niitä ei tule =)
Alkuperäinen kirjoittaja kröhömmm;28756629:Joo...mutta mä kuolisin nälkään tuossa ajassa. Ei taida sulla olla elämässä kovastikaan kiireitä.