Okei, no enpä viisti 3vuotiaan ja 3kk ikäisen kanssa sitten sinne muuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:asuu paljon lapsiperheitä kyllä mutta sellasia pikkasen laitapuoleisia että maleksivat lapset keskenään ja vanhemmat ryyppäävät päivät pitkät... asuu paljon romani porukkaa ja maahanmuttajia joilla erilaiset elämän tavat, nämä asiat olen kuullut muilta siellä asuneilta jotka ovat pien muuttaneet pois sieltä
ei.Alkuperäinen kirjoittaja muuttaja:Kannattaako Meritoppilaan muuttaa, lapsiperheen??
Melko levoton. Paljon opiskelijoita. Kaijonranta on sitten rauhallisempi.Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy:No entä millanen paikka Kaijonharju on??
patela, oulujoen eteläpuoliAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tai mitä suosittelette Oulussa.
Ei kannatekaan muuttaa Mieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä
Mie taas haluan tältä pois missä nyt asunAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Ei kannatekaan muuttaa Mieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä
erittäin levotonta,älä taivaan nimessä sinne muuta,tulet katumaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Millasta seutua se sitten on?
kivoja alueita oulussa on mm. kastelli, myllyoja, maikkula, kuivasjärvi, herukksa, lämsänjärvi, pyykösjärvi..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mie taas haluan tältä pois missä nyt asunAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Ei kannatekaan muuttaa Mieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä
Palveluiden ei tarvitse olla lähellä, auto on. Mukava olisi jos moottoritielle olisi aika lyhyt matka, että töissä pääsen helpommin kulkemaan, ilman että tarvitsee koko kaupunkia kiertää Enkä tosiaan kaipaa mitään juoppoja örisemään, todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Niin ja tuli mieleen, että mitä sä vaadit asuinalueelta. Onko palvelujen helppo saatavuus ykkösasia vai onko esim. auto käytössä? Uusilta asuinalueilta ne palvelut tuppaa puuttumaan tai tulevat laahaamalla myöhemmin.
Nimim. Kuivasrannassa asuva