Oululaiset!!!!

• Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti
itse en ole siellä asunut mutta kuulluut olen että aikasta levotonta itse en muuttais sinne jos vaan muita vaihtoehtoja on mutta toki joku siellä asuva voi olla sitä mieltä että ei mitään vikaa, riippuu niin talostakin

asuu paljon lapsiperheitä kyllä mutta sellasia pikkasen laitapuoleisia että maleksivat lapset keskenään ja vanhemmat ryyppäävät päivät pitkät... asuu paljon romani porukkaa ja maahanmuttajia joilla erilaiset elämän tavat, nämä asiat olen kuullut muilta siellä asuneilta jotka ovat pien muuttaneet pois sieltä

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
asuu paljon lapsiperheitä kyllä mutta sellasia pikkasen laitapuoleisia että maleksivat lapset keskenään ja vanhemmat ryyppäävät päivät pitkät... asuu paljon romani porukkaa ja maahanmuttajia joilla erilaiset elämän tavat, nämä asiat olen kuullut muilta siellä asuneilta jotka ovat pien muuttaneet pois sieltä
Okei, no enpä viisti 3vuotiaan ja 3kk ikäisen kanssa sitten sinne muuttaa.
Varsinkin jos ovat alkoholiin taipuvaisia, eihän niistä sais ees kavereita ku en ite juo :LOL: Eikä nuo romanitkaan hirveän houkuttelevilta kuulosta :/

suosittelen lämpimästi oulun pohjoispuolta ja sellasia alueita missä vain vähän vuokraasuntoja enimmäkseen omistusasuntoja niin saattas olla edes jotain saumaa rauhallisesta asumisesta lasten kanssa. meillä ihana paikka asua onneksi :)

ap
Tätä katsoin kaijonharjusta, ihan kivalta ainakin ulkoanäyttää..

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12143249586560&.pkg=12143249838660&.pkg=12143249586510&list_id=12143249884050&itemcmd=move109&itemgroup_id=50.4&item_id=41.1020215

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä :D
Ei kannatekaan muuttaa :D Mieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...
Mie taas haluan tältä pois missä nyt asun ;)
kivoja alueita oulussa on mm. kastelli, myllyoja, maikkula, kuivasjärvi, herukksa, lämsänjärvi, pyykösjärvi..

Minä vaan
Katso myös Saton sivuilta ne vuokrakohteet, kaijonharjussa näytti olevan viiskin asuntoo. Ei se kaijonharju mun mielestä välttämättä paha paikka olis asua, kunhan vaan sattuu saamaan asunnon rauhallisesta talosta.

Minä vaan
Niin ja tuli mieleen, että mitä sä vaadit asuinalueelta. Onko palvelujen helppo saatavuus ykkösasia vai onko esim. auto käytössä? Uusilta asuinalueilta ne palvelut tuppaa puuttumaan tai tulevat laahaamalla myöhemmin.
Nimim. Kuivasrannassa asuva

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Niin ja tuli mieleen, että mitä sä vaadit asuinalueelta. Onko palvelujen helppo saatavuus ykkösasia vai onko esim. auto käytössä? Uusilta asuinalueilta ne palvelut tuppaa puuttumaan tai tulevat laahaamalla myöhemmin.
Nimim. Kuivasrannassa asuva
Palveluiden ei tarvitse olla lähellä, auto on. Mukava olisi jos moottoritielle olisi aika lyhyt matka, että töissä pääsen helpommin kulkemaan, ilman että tarvitsee koko kaupunkia kiertää ;) Enkä tosiaan kaipaa mitään juoppoja örisemään, todellakaan.

Yhteistyössä