M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:asuu paljon lapsiperheitä kyllä mutta sellasia pikkasen laitapuoleisia että maleksivat lapset keskenään ja vanhemmat ryyppäävät päivät pitkät... asuu paljon romani porukkaa ja maahanmuttajia joilla erilaiset elämän tavat, nämä asiat olen kuullut muilta siellä asuneilta jotka ovat pien muuttaneet pois sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja muuttaja:Kannattaako Meritoppilaan muuttaa, lapsiperheen??
Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy:No entä millanen paikka Kaijonharju on??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai mitä suosittelette Oulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä![]()
Ei kannatekaan muuttaaMieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Millasta seutua se sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kakka, mä en muuta Ouluun kohta ollenkaan jos ette sano nyt heti hyviä paikkoja sieltä![]()
Ei kannatekaan muuttaaMieki lähen täältä het ku saan opiskelut vietyä loppuun...
Mie taas haluan tältä pois missä nyt asun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Niin ja tuli mieleen, että mitä sä vaadit asuinalueelta. Onko palvelujen helppo saatavuus ykkösasia vai onko esim. auto käytössä? Uusilta asuinalueilta ne palvelut tuppaa puuttumaan tai tulevat laahaamalla myöhemmin.
Nimim. Kuivasrannassa asuva