Olen ollut nyt 1,5 viikkoa sairaslomalla kipeän selän takia. Mulla alko oleen nuo liitoskivut tuolla alaselässä sen verran pahoja, että työpäivän puolessa välissä rupes jo olemaan hankala löytää hyvää istuma-asentoa ja kun nousi ylös, niin koko alaselkä oli tulessa ja kipu säteili takareisiin asti. Ens viikolla pitäis taas mennä kokeilemaan töissä olemista, saapa nähdä mitä tuo mun selkä siihen sanoo.
Vaikka olinkin sairaslomalla, niin kävin silti äitin kanssa syyslomamatkalla Tallinnassa. Mulla vaan tahtoo tuon selän lisäksi supistella herkästi kun kävelen pitempään, joten nähtävyyksiä katsottiin hitaasti ja vain vähän aikaa kerrallaan. Huomasin, että vähänkin kun pidempään on jalkeilla, niin jalkapohjat tulee heti tosi kipeiksi. Kai tämä lisääntynyt paino rasittaa jalkoja enemmän. Ihan mukava reissu kuitenkin ja piritystä tähän kotona istumiseen. Toisaalta oli vähän ankeeta, kun siellä olis ollu ihania vaatekauppoja, mutta tämän mahan kanssa ei paljon kannata vaatteita shoppailla. Ostelin vaatteita sitten vauvelille... ;o)
Meillä on nyt ollut jo kaksi kertaa synnytysvalmennusta. Viimeksi katsottiin lyhyitä videoita vauvan hoidosta ja mä sain tosissaan yrittää hillitä itteäni, ettei ois tullu kyyneleet silmiin, kun ne vauvat oli niin sulosia. Mä oon kyllä ollu tosi herkkä koko raskauden ajan, tosi helposti rupeaa itkettään ja mä myös suutun aivan pikku asioista. Mies on välillä ihan ulkona, että mikä mulla millonkin on ja mitä se nyt tällä kertaa teki väärin.