Oululaiset huom!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaantui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu...:
Joo, on noita: kaupat ja ulkoilualueet ok. Mutta ehkä levoton alue..? Meille kans tarjottiin, ei otettu. Muutettiin sit Koskelaan.

Mistä osoitteesta teille tarjottiin asuntoa? Ja jos tätä asuntoa ei ota kuinka nopeasti tarjoavat uutta?

puokkarri ollut huonossa maineessa.
itse olen siel asunut ja nykyään rauhallinen. olen myös kauhu tuirassa viel itäpäässä asunut ja puokkari parempi.
toppila,kaukovainion vuokratalot,kaakkuri kaijonharjun ostarin lähistö tulee mieleen etten muuttais.

onko sivakka vai vvo?

bussit kulkee sieltä vähän huonosti.jos pääsette katsoon jo käytävän siisteydestä näkee onko vuokranantja mahdollisesti menettäny jo toivonsa riehuvien vuokralaisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ne kaupungin vuokratalot on levottomia mut ei muuten oo levotonta aluetta.. eli riippuu mistä päin on asunto

Mun kokemus taas on niin päin että vvo:n asunnot on tosi levottomia, mutta kaupungin ei. Tosin olen asunut vain akselilla keskusta- Hollihaka

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ne kaupungin vuokratalot on levottomia mut ei muuten oo levotonta aluetta.. eli riippuu mistä päin on asunto

Mun kokemus taas on niin päin että vvo:n asunnot on tosi levottomia, mutta kaupungin ei. Tosin olen asunut vain akselilla keskusta- Hollihaka

joo no siis vuokratalot yleensä. En tiiä mitä eroa sivakan, kaupungin ja vvo:n vuokrattavilla on. Tarkoitin siis että jos omistusasuntojen "keskeltä" on tarjottu ni ne aluueet ei oo levottomia...

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Sivakan asunto. Itse asun tällä hetkellä Espoossa enkä haluaisi ajella tyhjän takia Ouluun.osoite oli menninkäisentie tai sinne päin..
Minulla on 3 lasta ja koira joten ajattelen muutossa myös heitä..
Kuinka nopeasti tarjoavat uutta asuntoa jos tätä ei halua??

kaveri asuu puokkarillla 5 lapsen kerrostalossa ja ei kyllä oo puhunu mitään että ois rauhatonta aluetta,siinähän on mukava puisto vieressä ja koirapuistoki ihan lähellä.

Olen työni puolesta liikkunut paljon Puolivälinkankaalla. Olikohan osoite kenties Menninkäisentie 3? Siellä näyttää asuvan paljon vanhuksia ja lapsiperheitä. Päivisin ainakin on rauhallista. Itseäni vain ahdistaa Puolivälinkankaan kerrostaloalueiden rumuus.

Kannattaa kysellä esim. Kruunuasunnoilta Intiöstä asuntoa. Olen asunut siellä ja koskaan en ole rauhallisemmalla kerrostaloalueella asunut. Seutukin on nättiä ja aivan keskustan ja Raksilan markettien kupeessa. Lisäksi hyvät leikkikentät.

Alkuperäinen kirjoittaja hilja:
Olen työni puolesta liikkunut paljon Puolivälinkankaalla. Olikohan osoite kenties Menninkäisentie 3? Siellä näyttää asuvan paljon vanhuksia ja lapsiperheitä. Päivisin ainakin on rauhallista. Itseäni vain ahdistaa Puolivälinkankaan kerrostaloalueiden rumuus.

Kannattaa kysellä esim. Kruunuasunnoilta Intiöstä asuntoa. Olen asunut siellä ja koskaan en ole rauhallisemmalla kerrostaloalueella asunut. Seutukin on nättiä ja aivan keskustan ja Raksilan markettien kupeessa. Lisäksi hyvät leikkikentät.

Lisäys: Intiössäkin on koirapuisto.

Yhteistyössä