V
vakkari harmaantui
Vieras
Millaista seutua on Puolivälinkangas? Minulle tarjottiin kerrostalosta 4h+k..
Onko palveluita,ulkoilumahdollisuuksia??
Onko palveluita,ulkoilumahdollisuuksia??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu...:Joo, on noita: kaupat ja ulkoilualueet ok. Mutta ehkä levoton alue..? Meille kans tarjottiin, ei otettu. Muutettiin sit Koskelaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ne kaupungin vuokratalot on levottomia mut ei muuten oo levotonta aluetta.. eli riippuu mistä päin on asunto
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ne kaupungin vuokratalot on levottomia mut ei muuten oo levotonta aluetta.. eli riippuu mistä päin on asunto
Mun kokemus taas on niin päin että vvo:n asunnot on tosi levottomia, mutta kaupungin ei. Tosin olen asunut vain akselilla keskusta- Hollihaka
Minulla on 3 lasta ja koira joten ajattelen muutossa myös heitä..Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Sivakan asunto. Itse asun tällä hetkellä Espoossa enkä haluaisi ajella tyhjän takia Ouluun.osoite oli menninkäisentie tai sinne päin..
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Sivakan asunto. Itse asun tällä hetkellä Espoossa enkä haluaisi ajella tyhjän takia Ouluun.osoite oli menninkäisentie tai sinne päin..
Alkuperäinen kirjoittaja hilja:Olen työni puolesta liikkunut paljon Puolivälinkankaalla. Olikohan osoite kenties Menninkäisentie 3? Siellä näyttää asuvan paljon vanhuksia ja lapsiperheitä. Päivisin ainakin on rauhallista. Itseäni vain ahdistaa Puolivälinkankaan kerrostaloalueiden rumuus.
Kannattaa kysellä esim. Kruunuasunnoilta Intiöstä asuntoa. Olen asunut siellä ja koskaan en ole rauhallisemmalla kerrostaloalueella asunut. Seutukin on nättiä ja aivan keskustan ja Raksilan markettien kupeessa. Lisäksi hyvät leikkikentät.