On kyllä ihan kokonaan unohtunut meillä ainakin tämä sovittu homma tältä päivää, kun oli alakerran muksun synttärikahvit ynnä muuta, enä ees kalenteriin muistanu kirjottaa ylös :ashamed:
Yritetään vaan uudestaan ensi viikolla. Mulle sopis keskiviikko tai torstai parheiten, miten muille? Tiistai ei sovi ollenkaan, on neuvola ja hammaslääkäri.
ihan satumalta löysin tän keskustelun.mahtavaa,et teil on oulussa tuollaisia kimppatreffei! mekin haluttaisiin mukaan,kun muutetaan ouluun 29.6. minun 5kk tytön kanssa,minä oon 26v.
montako teitä oikein on?!
me muutetaan siis maikkulaan,tarkemmin paha sanoa,en ole ikinä ennen edes käynyt oulussa...eli todennäköisesti meistä tulee eksymisen aktiivi-harrastajia...
ja minulle saa mieluusti laittaa myös s.postia jos joku haluaa/jaksaa. olisi tosi kiva saada kavereita sieltä päin. ja kaikki hyödyllinen oulu-info on toki tervetullutta... krisi@hotmail.fi
sofiann: sekaan vaan ja tervetuloa joukkoon Mä en ainakaan oo ihan laskuissa mukana, että montako meitä tässä on reffeille lähössä, liekkö joku muu tietää?
Meille passaa ens viikolla molemmat Liisan ehdottelemat päivät, mites muille?
Sofiann, tervetuloa sinullekin! Minäkään en nyt enää ole varma montako meitä tässä pyörii, mutta toivottavasti ei nyt ala hiipua kuitenkaan, meillä kun on ollut pientä epäonnea mukana näissä tapaamisissa. :xmas:
Löysin tämän ketjun ja tungen mukaan
Olen 29v kahden pojan (2v ja 4v) äiti Oulusta. Puistoilu ja ajatustenvaihto kohtalotovereiden kanssa kiinnostaisi.
Minulle käy keskiviikko, tiistainakin saattaisin ehtiä kun mies menee vasta klo 18 töihin. Maanantaina on lääkäreitä ja neuvoloita ja vaikka mitä Ja torstaina muuta menoa.
Ihanaa ku ootta vastaillu, meikäläinen täällä ihan hädissään ootteli et tuleeko sinne muita Tuun kummanki muksun kanssa ja yks kaveri lähtee "lastenhoitajaksi".