oululaiset äidit

maama
Mekin ollaan mukana! Onko Stockan Vinttikahvila vähän ahdas jos meitä oikein enemmänkin tulee? Tuleeko jollain mieleen jotain vähän avarampaa paikkaa, mutta paikkaa joka sopii sateellakin (ei siis esim Ainolan puisto)??
Ens viikolla?
 
kertokaahan vasta tänne muuttaneelle mistä vintti löytyy ja mistä teidät tunnistaa, siis muutakin tuntomerkkiä kuin rattaat. mulla on vaaleat pitkät hiukset ja liikun kahden lapsen kanssa punaisilla tuplarattailla. toivottavasti saan appivanhemmat "häädettyä" ja pääsen mukaan tapaamiseen!
 
Bettina
Mä muistin vasta 11:sta aikaan! Yövaatteet päällä rimputeltiin vielä silloin. Ku tuo ukko jäi vapaalle ja kotiin, niin se sekoitti aivan mein pasmat :headwall: :D

Mutta, jos joskus uudelleen?! Ku, mä oisin halunnut olla siellä...
 
tottakai yritetään kokoontua uudelleen! mun puolesta vaikka heti ensi viikolla. vintillä oli tilaa ihan kohtalaisesti, mutta ei ihan paraspaikka vilkkaille parivuotiaille. tietääkö joku onko oulussa lapsiystävällisempää paikkaa? turussa niitä oli tosi nihkeesti, ainoastaan hesburgerit ja puistot, joissa on inhottava olla huonolla säällä. ainolanpuistosta olen kuullut useammankin suusta, onko muita?

sopiiko kenellekkään tiistai 16.8. ja vaikka kymmenen aikoihin? meilläkun vielä nukutaan päikkäreitä, niin kerkiäis vähänaikaa ollakkin. myöh. iltapäivä käy myös. paikkaehdotuksia!
 

Yhteistyössä