Oululaiset Äidit

Hei vaan Oululaiset äidit :wave:

Lähestyn teitä seuraavanlaisessa asiassa: Olen sairaanhoitaja, joka on juuri aloittanut työn ohella Kiikku-Vauvaperhetyön koulutuksen. Koulutukseen kuuluu kuusi kuukautta (aluksi noin kerran viikossa, myöhemmin harvemmin) kestävä harjoittelu perheessä, jossa on vastikään syntynyt tai juuri syntymässä vauva. Harjoittelun tavoite on havainnoida ja tukea vauvan ja vanhemman välistä varhaista vuorovaikutusta, sekä pienen vauvan kehitystä. Tämän lisäksi tarkoituksena on auttaa vanhempaa löytämään keinoja, joilla voidaan tukea pienokaisen kehitystä ja kasvua, sekä antaa tietoa vauvan hoidosta! Jos täältä löytyy Oululainen äiti, joka tuntee tarvitsevansa apua ja tukea vauvansa kanssa, sekä vierelleen kanssakulkijan, ota ihmeessä rohkeasti minuun yhteyttä ja kysy lisää =)
melodi.oulu@hotmail.com
 
Hei,

hieno asia.
Pidän ensi viikonloppuna lastaan yksinodottaville äideille synnytyksen tukivalmennusta täällä Oulussa.
(Itselläni on jo 3 -vuotias ihan tyttö ja olen jo työelämässäkin äikkärin jälkeen)
Jos haluat - luulen että ko ryhmästä löytyisi Sinulle hyvä tukikohde - ja tuki tulisi tarpeeseen , koska toista vanhempaa näissä pienperheissä ei ole.
Voit laittaa yksitysiviestiä mulle ja voidaan vaihtaa puhelinnumeroita.

Halutessasi luulisin että voisit ulla ko tilaisuuteen mukaankin - luottamuksellisuus ja vaitiolosysteemit huomioiden tietty.

Hieno homma.

Ja jos on joku muukin lastaan yksinodottava tai juuri lapsensa saanut , mukaan vaan launantain valmennukseen . Laittelen tarkempia tietoja yksärillä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä