Mä en osaa sanoa vielä mitään... mutta mahdollisuuksien mukaan oon mukana.Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 22:02 tirinkakka kirjoitti:Eikös kukaan anna ehdotuksia jos ei kukaan anna, niin yritämpä sitten minä ehdottaa elokuun viimestä viikonloppua, Muhku ainakin toivo viikonlopuksi mites on?
Ei asuta keskustassa, meiltäkin menee 20 minuuttia ajamiseen, ollaan melko landelta Tuu ihmeessä mukaan jos vaan pääset, meitä samanlaisia arkajalkoja on muutama muukin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:15 äitti kirjoitti:ahaa..empä oo koskaan ollut näissä tapaamis jutuissa...ehkä hieman ujo :ashamed: ootteks te muuten aivan oulun "keskustasta"? meiltä ouluun n.30 min matka...ja ystäviä ei juuri oo
Kokoonnutaan vaikka siihen kahvilan eteen, siinähän on niitä pöytiä ja tuoleja. Mut ainakin tunnistaa kun profiilissa kuva ja itse voin sitte kysellä jokaiselta potentiaaliselta vastaantulijalta että oletko mahdollisesti se ja seAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:31 mom79 kirjoitti:Ai,teillähän sitten sopivan ikäisiä kavereitakin löytyy meidän 3-vuotiaalle,joka kotihoidossa ollessaan ei paljon helposti löydä uusia kavereita Tämä pienempi neiti tulee sitten vauhdilla perässä Me ollaan kyllä keskustan liepeiltä,n.2kilsaa Ainolanpuistoon... Mut hei,mulle sopii kyllä tuo ajankohta.Enkä ole itsekään ennen ollut tapaamisissa.Mihin kokoonnutaan ja mistä sitten toisemme tunnistetaan?
jep =) mistä päin oot ?kerros ees millä kirjaimella alkaa paikka kunta jossa asutAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:21 tirinkakka kirjoitti:\Ei asuta keskustassa, meiltäkin menee 20 minuuttia ajamiseen, ollaan melko landelta Tuu ihmeessä mukaan jos vaan pääset, meitä samanlaisia arkajalkoja on muutama muukin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:15 äitti kirjoitti:ahaa..empä oo koskaan ollut näissä tapaamis jutuissa...ehkä hieman ujo :ashamed: ootteks te muuten aivan oulun "keskustasta"? meiltä ouluun n.30 min matka...ja ystäviä ei juuri oo
Siis koitetaanko sitä sunnuntai 28.päivä klo 17.00 =)
Mulla lapset 6, 4 ja 2-vuotiaat
meil 4v ja 2v lapset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 23:16 äitti harmaana kirjoitti:\jep =) mistä päin oot ?kerros ees millä kirjaimella alkaa paikka kunta jossa asutAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:21 tirinkakka kirjoitti:\Ei asuta keskustassa, meiltäkin menee 20 minuuttia ajamiseen, ollaan melko landelta Tuu ihmeessä mukaan jos vaan pääset, meitä samanlaisia arkajalkoja on muutama muukin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:15 äitti kirjoitti:ahaa..empä oo koskaan ollut näissä tapaamis jutuissa...ehkä hieman ujo :ashamed: ootteks te muuten aivan oulun "keskustasta"? meiltä ouluun n.30 min matka...ja ystäviä ei juuri oo
Minä olen Kiimingistä, ei ole suuri salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 23:16 äitti harmaana kirjoitti:\jep =) mistä päin oot ?kerros ees millä kirjaimella alkaa paikka kunta jossa asutAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:21 tirinkakka kirjoitti:\Ei asuta keskustassa, meiltäkin menee 20 minuuttia ajamiseen, ollaan melko landelta Tuu ihmeessä mukaan jos vaan pääset, meitä samanlaisia arkajalkoja on muutama muukin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:15 äitti kirjoitti:ahaa..empä oo koskaan ollut näissä tapaamis jutuissa...ehkä hieman ujo :ashamed: ootteks te muuten aivan oulun "keskustasta"? meiltä ouluun n.30 min matka...ja ystäviä ei juuri oo
no tuota aikas lähelle liippaa ku ite koulut siel käyny jne =) pikkasen tutun näkönen olet mutta en kyl varmaan tiiä sua :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 23:39 tirinkakka kirjoitti:\Minä olen Kiimingistä, ei ole suuri salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 23:16 äitti harmaana kirjoitti:\jep =) mistä päin oot ?kerros ees millä kirjaimella alkaa paikka kunta jossa asutAlkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:21 tirinkakka kirjoitti:\Ei asuta keskustassa, meiltäkin menee 20 minuuttia ajamiseen, ollaan melko landelta Tuu ihmeessä mukaan jos vaan pääset, meitä samanlaisia arkajalkoja on muutama muukin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 22:15 äitti kirjoitti:ahaa..empä oo koskaan ollut näissä tapaamis jutuissa...ehkä hieman ujo :ashamed: ootteks te muuten aivan oulun "keskustasta"? meiltä ouluun n.30 min matka...ja ystäviä ei juuri oo