Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 20:45 vieras2 kirjoitti:minun mielestä voitais jo ens kuussakin nähdä eli huhtikuussa :flower:
Pikku lapsia ajatellen Kempeleessä Zeppelinin pullapirtin kahviossa olisi pallomeri ja leikkinurkka muutenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 21:14 mami2003 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 20:45 vieras2 kirjoitti:minun mielestä voitais jo ens kuussakin nähdä eli huhtikuussa :flower:
Pikku lapsia ajatellen Kempeleessä Zeppelinin pullapirtin kahviossa olisi pallomeri ja leikkinurkka muutenkin =)
Tuo olis jees, ainakin mun mielestäJa huhtikuu sopii meille. Vaikuttaako se Zeppeliinin remontti milläänlailla tuohon Pullapirttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:46 smurffiina kirjoitti:Juu kannatan tota toukokuuta, mutta silloinkin vähän myöhemmin ja lauantai päivä meille passeli,sillä arkena en voi täältä 100km päästä ajatellakaan tulemista!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 11:03 mami2003 kirjoitti:Meidän lista tippui jo toiselle sivulle, iik![]()
Tällaisen ehdotuksen heitän ilmoille: lauantai 14.5. Zeppeliinin Pulla Pirtissä!? Kuinka moni pääsis :wave: :wave:
Pienellä varauksella,ei pitäis mitään olla,mutta en uskalla täysin varmaksi sanoo....Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 11:03 mami2003 kirjoitti:Meidän lista tippui jo toiselle sivulle, iik![]()
Tällaisen ehdotuksen heitän ilmoille: lauantai 14.5. Zeppeliinin Pulla Pirtissä!? Kuinka moni pääsis :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 11:03 mami2003 kirjoitti:Meidän lista tippui jo toiselle sivulle, iik![]()
Tällaisen ehdotuksen heitän ilmoille: lauantai 14.5. Zeppeliinin Pulla Pirtissä!? Kuinka moni pääsis :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 17:51 Ilman lapsia kirjoitti:Muuten ihan jees juttu! Mutta kuka keksi ottaa noi lapset mukaan, miten sitä kerkee ketään jututtaa jos lapset mukana. Eli mulle passaa jos ei lapsia mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 12:15 smurffiina harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 17:51 Ilman lapsia kirjoitti:Muuten ihan jees juttu! Mutta kuka keksi ottaa noi lapset mukaan, miten sitä kerkee ketään jututtaa jos lapset mukana. Eli mulle passaa jos ei lapsia mukaan!
Ei sinne pakko lapsia ole mukaan ottaa,jotkut ei vaan välttämättä pääse ilman lapsia ja kaikille on mahdollisuus mielestäni suoda mahdollisuus tulla tapaamiseen!=)