Oulu/ Kaakkuri

  • Viestiketjun aloittaja Muuttoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti
Martta
Kaakkurin omakotitaloalueet ovat todella hyvä paikka asua, mielestäni Oulun parasta aluetta. Rauhallista ja saasteetonta, kuitenkin kaikki palvelut lähellä. Loistavat ulkoilumahdollisuudet. Olen asunut vuosia enkä muuta pois. Ongelmia on vain city-marketin viereisissä taloissa, eikä paljoa sielläkään jos verrataan Oulun todellisiin ongelmapaikkoihin kuten Rajakylään , Toppilaan , keskustaan tai Tuiraan.
 
Jennye
Me asutaan uudella puolella kaakkuria mutta ei ihan siinä cittarin vieressä vaan omakotialueella ja täällä on ainakin ollut todella rauhallista :) Ei oo kertaakaan ollut minkäänlaisia häiriöitä tai melua tms.
 
marja
jep jep jostain kuulin että ainakin johonkin city-marketin lähelle olevaan taloon kotiututetaan vapaaksi päässeitä vankeja, JAIKS. En tiedä varmaksi mutta olen muutamalta eri henkilöltä tämän kuullut.
 
...
Metelinkangas n.1 km:n päästä sittarilta on todella rauhallista aluetta! lapsiperheille oikein hyvä asuinympäristö. hyvät lenkkeilymahdollisuudet ja palvelut suht lähellä. suosittelen ehdottomasti!!!:)
 
Katuva
Sittarin lähellä näkyy joka harvase viikko varkaita ja muita outo ja tyyppejä. Itse asun sittarin lähellä ja sittarin viereinen aukio on täynnä humalassa olevia nnuoria ja varkaita. Esim. omaa pyörääni on yritetty varastaa kakasi kertaa yhden viikon aikana.
 

Yhteistyössä