M
minäminä
Vieras
Olen 18 v tyttö, menkat olleet hyvin epäsäännöllisen alun jälkeen nyt pari-kolme vuotta säännölliset. Ei päivän tarkuudella, mutta kuitenkin laskettavissa, kiertoni on vähän "normaalia" pidempi, 30-34 päivää. Nyt sitten n. 5 päivää ennen kuin tulisi edes tuo 30 päivää menkkani alkoivat (hyvin harvinaista että tulee etuajassa, joskus tulee vähän myöhässä) erilailla kuin normaalisti. Ei kipuja, jotka ovat yleensä lamaannuttavan tuskaiset, eikä ollut runsasta niinkuin yleensä. Tällaista vähäistä vuotoa on nyt ollut jo reilu pari viikkoa (normaalit menkat kestää n.5pv) eikä loppua näy. Muutaman kerran on vähän tuntut kipua kun on ollut edes vähän runsaampaa vuotoa.
Erosin poikaystävästäni n. viikko ennen kuin tämä alkoi. Tiedän että stressi/elämänmuutokset voivat myöhästyttää/jättää välistä menkat, joten voiko se vaikuttaa tälläkin tavalla vai pitäisikö ruveta gyneaikaa tai muuta miettimään? En ole ikinä käyttänyt pillereitä tms.
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
Erosin poikaystävästäni n. viikko ennen kuin tämä alkoi. Tiedän että stressi/elämänmuutokset voivat myöhästyttää/jättää välistä menkat, joten voiko se vaikuttaa tälläkin tavalla vai pitäisikö ruveta gyneaikaa tai muuta miettimään? En ole ikinä käyttänyt pillereitä tms.
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!