Oudot jalat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:
kira, oletko mitään lääkettä ottanut vaivaan tai huomannut jonkin auttavan?

Oon alkanut syömään kaikennäköisiä vitamiinejä, varsinki d-vitamiiniä. Samoin kalaöljykapseleita. Olen myös aivan väkisin ollut koko ajan liikkeellä vaikka mieleni tekisi maata vain sohvalla

Ja mikä ainakin itseäni ihmetyttää niin lääkärit eivät ole yhtään halukkaita tutkimaan asiaa ??? Sanotaan vaan aina kun koitan lääkäriin soittaa, että kyllä ne siitä, syö vaan buranaa ja muistat liikkua....joo no eipä ole auttanut yhtikäs mitään... :/

Susittelen yksityiselle lääkärille menoa. Saa ainakin palvelua! Mulle sanottiin kans tk:sta monesti että mee vaikka fysioterapeutille jne

liinu, tänään otin toisen kerran magnesiumia. Kauankohan se vie aikaa kunnes alkaa vaikuttaa/helpottaa jos siitä johtuu?

Nyttekin kun taas istun niin pohkeissa kiristävä tunne, mutta heti kun käyn makuuasentoon niin kiristys häviää...kävellessä kiristää hieman hetken aikaa, mutta sitten häviää kun jatkaa kävelyä...??

kira, et kuitenkaan ole lääkärillä käynyt??

Oon käynyt, monellakin lääkärillä. Saan osakseni vain outoja katseita :-/ ja olkienkohautuksia että ompa erikoisia oireita.... magneessiumia olen kans käyttänyt täs koko ajan. Multa katottiin monia kymmeniä veriarvoje kuten vitamiinit, nestetasapaino, suolat yms. Kaikki täysin kunnossa joten lääkäreitä ei kiinnosta

liinu, tänään otin toisen kerran magnesiumia. Kauankohan se vie aikaa kunnes alkaa vaikuttaa/helpottaa jos siitä johtuu?

Nyttekin kun taas istun niin pohkeissa kiristävä tunne, mutta heti kun käyn makuuasentoon niin kiristys häviää...kävellessä kiristää hieman hetken aikaa, mutta sitten häviää kun jatkaa kävelyä...??

Siskolla helpottui vajaassa viikossa, mutta aamuyöllä kuulemma kiristää usein vieläkin. Varsinkin , jos on lenkkeillyt.

Kai sitä pitää katella ensin jos magnesium alkaisi auttamaan ja loppu viikosta taas lääkäriin jos ei....
Onneksi yöt saan kuitenkin nukkua rauhassa ilman minkäänlaisia tuntemuksia.

Tää vaan on niin turhauttavaa!!

Niin ja käytössä on magnex 350mg, joita sain äidiltäni.
Huh... Mut eikai tuolle enää mitään mahda, vanha viestiketju. 50 vuotta sitten tiedettiin jo haitat, mutta...:

"Suomessa arviolta 165 000 naista käyttää e-pillereitä joka ikinen päivä. Guardianin Tappava ehkäisy -dokkarin mukaan maailmalla useita nuoria naisia on kuollut hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamiin laskimotukoksiin. Entä Suomessa? Me selvitettiin."
Näkyy arenalla

"Veden puhtauden ja kovuuden lisäksi hyvään kahviin vaikuttaa myös veden happamuus tai emäksisyys. Paras kahvi syntyy neutraalista vedestä, jonka pH on 7.

Emäksinen vesi (pH yli 7) tekee kahvista tylsän ja tasapaksun. Hapan vesi (pH alle 7) sen sijaan tuo kahviin selkeitä ja raikkaita piirteitä, mutta saattaa liiallisuuksiin mennessään heikentää kahvin tasapainoa ja miellyttävyyttä. Neutraalia emäksisempää vettä tuottaa muun muassa Helsingin, Turun, Joensuun ja Seinäjoen vesilaitokset. Happamampaa vettä virtaa sen sijaan rovaniemeläisten hanoista."

Yhteistyössä