P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mitenkään ois toi Keijo 60 v.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mitenkään ois toi Keijo 60 v.
Anteeks, mut eikö se oo Keijo 50v?
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mitenkään ois toi Keijo 60 v.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mitenkään ois toi Keijo 60 v.
Ihan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kaikkihan te ootte ihan kummallisia, mä olen ainut normaali :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mitenkään ois toi Keijo 60 v.
Ihan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: ?
Eiku mää!!!! :wave:
*työntää IhanaaValoa pois kummajaisen pallilta*:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: ?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen niin outo vissiin, että en sitä enää muista huomaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: ?
Heei..anna miun pitää pallini
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kaikkihan te ootte ihan kummallisia, mä olen ainut normaali :saint:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()