L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:yhden virkailijan nimi oli Merita. en ole koskaan sitä muilla kuullut ja se oli vielä siihen aikaan kun nordea oli merita.
Mulla työkaverina Merita, tiedän myös toisenkin Meritan![]()
On kai yleinen mustalaisilla, eikö? Lähinnä tulee tietysti mieleen ensimmäisenä pankki .![]()
Ainakin nämä tuntemani ja tietämäni Meritat "valkolaisia".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:yhden virkailijan nimi oli Merita. en ole koskaan sitä muilla kuullut ja se oli vielä siihen aikaan kun nordea oli merita.
Mä tiedän kanssa Meritan, joka on Nordeassa töissä.
Oudoin nimi: Eepi.
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Tonita (tyttö )
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Tonita (tyttö )
Mäkin tiän Tonitan (onkohan sama?). Mut eiks se oo Ruotsissa ihan yleinen nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Tonita (tyttö )
Mäkin tiän Tonitan (onkohan sama?). Mut eiks se oo Ruotsissa ihan yleinen nimi?
Piti viä katsastaa sun profiilia, sil on saman ikänen sisko ku sun tyttö (-05). Mistäpäin oot, Räpärällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljasuukko:Iro naisella (lausuttiin Iiro!)
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljasuukko:Iro naisella (lausuttiin Iiro!)
Mä tiedän saman nimisen miehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljasuukko:Iro naisella (lausuttiin Iiro!)
Mä tiedän saman nimisen miehen![]()
mä tiedän kanssa Iro nimisen naisen
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Morossa oli viikonloppuna Optimus! Eikös joku sen niminen optikkoliike oo ollu olemassa?